Het grote veldrijden-topic
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Dan heb je gelukkig ook niet hoeven missen dat Verstappen (net) geen wereldkampioen is geworden 
Adversity is the Catalyst of Change
Met een vpn kan je gewoon kijken naar buitenlandse streams, ik kijk momenteel via de NOS , maar ook te zien in Tsjechie, Hongarije, Italie, Denemarken.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ik had de intentie hier te reageren op de posts over F1 (ik meende iets tactisch gezien te hebben) maar aangezien Max geen WK is blijf ik op mijn honger zittenwegens geen comment.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb de discussie voortgezet in juiste topic 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat dus, of er is altijd wel ergens een livestream (bestaat Tiz nog)?). Kijk normaliter geen F1 maar vandaag wel leuk om even te volgen. In een paar klikken en binnen een minuut zat ik op WAC (We Are Checking) en kon de hele race gewoon volgen.
Nog beter: gewoon lekker naar Namen gaan en echt live kijken....
Tiz bestaat nog, maar streams werken nauwelijks nog, vallen vaak uit....op cruciale momenten.
Op de website van uci kan je zien welke nationale zenders in welke landen uitzenden, met link erbij, eerst even vpn op dat land en op link klikken. Klaar.
Op de website van uci kan je zien welke nationale zenders in welke landen uitzenden, met link erbij, eerst even vpn op dat land en op link klikken. Klaar.