Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
Patrick VB
- Forum-lid
McLaren en strategie...niet de beste combinatie vandaag.
Volgende week de ontknoping.
Volgende week de ontknoping.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Ik denk dat Max ook gelijk had met de opmerking allang het kampioenschap binnen te hebben met een au6o die zo veel beter is dan de rest.
MC Laren verliest zoveel met strategie en vreemde beslissingen
MC Laren verliest zoveel met strategie en vreemde beslissingen
Al dan niet per ongeluk, daar koop je weinig voor als je buiten je schuld in de boarding ligt weg medaille kans.Dubbeldekker schreef: ↑30 nov 2025 18:32 Nee! Er vinden vaak incidenten plaats tijdens de race, al dan niet per ongeluk.
De jury moet dan vervolgens een beslissing nemen op basis van de vertraagde video beelden.
Je ziet zelden geklaag en gefoeter over die beslissingen.
Je schaatst zo dicht bij elkaar dat contact onherroepelijk is , elke beslissing is dan bijna altijd arbitrair.
Klagen heeft dan ook geen zin, want het hoort bij de sport.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Meanwhile heeft Verstappen de strijd om het WK weer wat scherper gezet.
Je kunt er vanalles van vinden maar een strijder is het wel hoor!
Je kunt er vanalles van vinden maar een strijder is het wel hoor!
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als Nor dit wint is het de zwakste kampioen sinds de laatste 2 van Hamilton. En die had tenminste daarvoor al wel 5x laten zien het te kunnen. Wat een geblunder en geflater daar bij McLaren zeg, genante vertoning. Jammer dat die team-aanrijding tijdens de sprintrace gebeurde in Austin.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vorig jaar was bij WK in Ahoy, nu idd live bij WC in Dordrecht.Dubbeldekker schreef: ↑30 nov 2025 16:31 Ben je weer live aanwezig daar?
Vorig jaar toch ook meen ik?
Erg gaaf weer en wat ons betreft geen enkele discutabele beslissing van de jury.
3 coureurs met 7 zeges de laatste race in is ook best wel uniek denk ik. Met een beetje pech/geluk heeft Max straks het meeste zeges maar geen titel. Maar eigenlijk zou het al geen issue meer moeten zijn. Als Mclaren had durven kiezen voor één van beiden, was het al lang klaar geweest. En dat laat Norris zijn zeik weer lauw maken omdat Max terecht zegt dat hij al al kampioen was geweest in een McLaren. Er zullen er weinig zijn die daar ver twijfelen.daniel1975 schreef: ↑30 nov 2025 20:45 Als Nor dit wint is het de zwakste kampioen sinds de laatste 2 van Hamilton. En die had tenminste daarvoor al wel 5x laten zien het te kunnen. Wat een geblunder en geflater daar bij McLaren zeg, genante vertoning. Jammer dat die team-aanrijding tijdens de sprintrace gebeurde in Austin.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
McL heeft optimaal geprofiteerd van de lastige auto bij RB en de interne strijd rondom Horner. Als die 3-4 races eerder was ontslagen hadden ze WK #5 gepakt. Barcelona zou nu wel eens de grote boosdoener kunnen zijn.
Genant hoe McL er nog zo’n on-nodig/nozel spannende finale van kan maken. Ik had mij een maand of 2 geleden neergelegd bij een verdiende WK bij McL, maar kijk er nu toch anders naar. Stella en Brown zijn niet capabel.
Genant hoe McL er nog zo’n on-nodig/nozel spannende finale van kan maken. Ik had mij een maand of 2 geleden neergelegd bij een verdiende WK bij McL, maar kijk er nu toch anders naar. Stella en Brown zijn niet capabel.
-
scottpch64
- Forum-lid
Wordt lastig voor Max in Abu Dhabi, maar prachtig dat ie de strijd zo spannend houdt, met dank aan McLaren! 
- CampaYolo
- Forum-lid
McLaren kan natuurlijk gewoon op safe spelen kwa strategie en pace in Abu Dhabi.
Geen vuiltje aan de lucht als Norris 4e wordt.
En toch zou het me verassen als ze voor de verstandige keuze gaan.
Geen vuiltje aan de lucht als Norris 4e wordt.
En toch zou het me verassen als ze voor de verstandige keuze gaan.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.