Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
De tijden evolueren, en TV kijken gebeurt nu al helemaal anders dan pakweg 10 jaar terug. De situatie in Nederland ken ik niet, maar die zal weinig anders zijn dan in België. De openbare omroepen moeten steeds meer bezuinigen, en de commerciëlen willen alleen maar winst maken. Dus zijn bepaalde zaken voor hen niet interessant. Ook het feit dat steeds meer mensen streamen, en niet meer naar TV kijken via een provider, zorgt voor veel verandering. Het is nu wachten tot die apps betalend gaan worden. Een zien wat het dan zal geven.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ohow… hij houdt het wel spannend:
https://nos.nl/l/2592364
https://nos.nl/l/2592364
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Max wordt geen WK, tenzij McL blundert.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Neuh, maar ondanks dat het nog aardig spannend werd, leek me dat sinds Zandvoort al geen realistisch scenario meer.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is nu wel gedaan. McL sterkste auto over hele seizoen en ondanks de vele fouten gewoon te goed.
Benieuwd hoe lang Max nog F1 blijft rijden als ik zijn interview zo zag over de 2026 regels. Denk dat hij als raceliefhebber in andere klasses meer plezier gaat krijgen. En ik snap hem.
Benieuwd hoe lang Max nog F1 blijft rijden als ik zijn interview zo zag over de 2026 regels. Denk dat hij als raceliefhebber in andere klasses meer plezier gaat krijgen. En ik snap hem.
Heb je daar misschien een voorbeeld van want ik zie dat nooit. Kan wel eens een goed programma zijndaniel1975 schreef: ↑28 nov 2025 10:13 Extreem links mag ook gewoon op tv, dus wat dat betreft gelijke monniken-gelijke kappen.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik ben ook wel benieuwd ja.
Vooral het woordje “mag” wekt mijn interesse …
Vooral het woordje “mag” wekt mijn interesse …
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij zouden we hier geen politieke discussies meer voeren, dus denk dat ik even verstandig doe.
On topic: in de ijshal Dordrecht, WC Shorttrack! Altijd leuke sfeer bij die shorttrack wedstrijden.
On topic: in de ijshal Dordrecht, WC Shorttrack! Altijd leuke sfeer bij die shorttrack wedstrijden.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ben je weer live aanwezig daar?
Vorig jaar toch ook meen ik?
De sfeer is inderdaad geweldig ja. En de beeldregistratie ook.
Vorig jaar toch ook meen ik?
De sfeer is inderdaad geweldig ja. En de beeldregistratie ook.
Verstandig, sommige zitten zover in het konijnenhol dat het ook geen zin heeft om er op te reageren.daniel1975 schreef: ↑30 nov 2025 14:07 Volgens mij zouden we hier geen politieke discussies meer voeren, dus denk dat ik even verstandig doe.
Wat betreft shorttrack , één van de sporten waar ik weinig mee heb. Dat komt ook doordat er vaak een wedstrijd uitslag wordt beïnvloedt door je jury.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Nee! Er vinden vaak incidenten plaats tijdens de race, al dan niet per ongeluk.
De jury moet dan vervolgens een beslissing nemen op basis van de vertraagde video beelden.
Je ziet zelden geklaag en gefoeter over die beslissingen.
De jury moet dan vervolgens een beslissing nemen op basis van de vertraagde video beelden.
Je ziet zelden geklaag en gefoeter over die beslissingen.
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Nooooouuuuuuu, het wordt nog heel spannend. Ben benieuwd of McLaren het koppie er bij kan houden in Abu Dhabi.uninvitedguest schreef: ↑29 nov 2025 15:49 Neuh, maar ondanks dat het nog aardig spannend werd, leek me dat sinds Zandvoort al geen realistisch scenario meer.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.