Cannondale
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Als dit decals eraf zijn zijn die tokens net zo goed en ook ik zou nooit voor Zipps gaan. Voor dat geld is er wel beter te krijgen (dt naven met no name carbon wielen zouden mijn voorkeur hebben..
-
arieverbuk
- Forum-lid
Staan mooie fietsen tussen. Binnenkort als het mooi weer is maak ik even een foto van mijn Cannondale 
-
hanoskator
- Forum-lid
Sharkman 1 schreef:Frame is cool, maar groen en rood had nou niet bepaald gehoeven (en de classic banden... maar als dat tubes zijn dan is er soms geen keuze).
Met wat zwarte lak en stickerverwijdering is veel op te lossen, belangrijkste is dat het goed fietst (je blijft wel stuurlint wikkelen met de kleur wit op een crosser...)
bedoel je nou dat je classic zijkanten op een crosser niet mooi vindt?
@ de man van de super X, ik heb dat gevoel helemaal niet dat alles zo vloekt, gewoon zwarte record met rode stukjes op stuur pen van slk en zadel pen wat weer met dat rood van de decals matcht, kan best
Gr Hanos
Trainen is voor talentlozen =P
-
gbjhillman
- Forum-lid
Waarschijnlijk geen wedstrijdrijder; compact op een crosser.
� De toestand in de bergen *
-
biketerreur
- Forum-lid
@Epother: is geen hollowgram crank op die foto, maar de ALU Grossammer van FSA (die zo heel lekker soepel draait ahum)
Zadel/zadelpen, is gezichtsbedrog op de foto.
twee bidonhouders, wel zo lekker als je de fiets gebruikt voor 100km+ ritten. Ter geruststelling tijdens wedstrijden schroef ik ze er af.
Zadel/zadelpen, is gezichtsbedrog op de foto.
twee bidonhouders, wel zo lekker als je de fiets gebruikt voor 100km+ ritten. Ter geruststelling tijdens wedstrijden schroef ik ze er af.
-
hanoskator
- Forum-lid
lol dat zijn wel hollowgrams maar dan met fsa bladen
( denk ik )
Trainen is voor talentlozen =P
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Verschil tussen een Gossamer en een SI sl is toch wel heel erg duidelijk. Overigens draait een gossamer bb30 exact even soepel of slecht als een sisl aangegezien er van dezelfde lagers gebruik wordt gemaakt (verschil zit hem in het gewicht, stijfheid en de spicers die bij een Si sL in enkele minuten zijn te wisselen).maar de ALU Grossammer van FSA
Heb van de week alle 129 pagina's van dit topic doorgenomen.
Afgezien welke keuze ik ook maak, het valt me wel op dat de synapse weinig in dit verhaal voorkomt als je het vergelijkt met de supersix.
Het was wel leuk om de ontwikkelingen te van de diverse cannondales voorbij te zien komen.
Afgezien welke keuze ik ook maak, het valt me wel op dat de synapse weinig in dit verhaal voorkomt als je het vergelijkt met de supersix.
Het was wel leuk om de ontwikkelingen te van de diverse cannondales voorbij te zien komen.
Cannondale Synapse Ultegra
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Heerlijk! Af en toe kijk ik ook nog met weemoed terug naar de openingspost van dit topic.