Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
remmiedepemmie
25 mei 2011 16:51
Gisteren de stoute schoenen aangedaan en met de fiets naar het werk gegaan. Heen en weer is dat zo'n 140 km. Het ging goed, tot 30 km voor het einde op weg naar huis. Ik was mijn energierepen vergeten met als gevolg een gigantische hongerklop. Hartslag wilde niet meer boven de 110 en dan is 30 km lang....
Volgende week weer!
-
-eric-
- Forum-lid
-eric-
25 mei 2011 17:09
Volgende keer een snickertje scoren onderweg..?
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
remmiedepemmie
25 mei 2011 17:11
[quote="-eric-"]Volgende keer een snickertje scoren onderweg..?[/quote]
Helaas was er nergens gelegenheid om iets te scoren. Wel was er een 'biostalletje' maar daar zag ik alleen maar uien. En dat ging met net even te ver...
-
cannae
- Forum-lid
cannae
26 mei 2011 10:38
Ik weet niet waar jij woont maar 30 km niets tegen komen in Nederland is vrij uniek.
Ik woon in het land van Heusden en Altena wat ook vrij leeg is en toch kan ik daar heel wat vinden, kan ook zijn dat je de weg moet weten.
enjoy the ride
-
corniel
- Forum-lid HC
corniel
26 mei 2011 11:12
race-newbee schreef:Ik ben wel jaloers op je, poldertoerist. Ik moet het doen met 20km weiland & boederijen en niet het mooie type gewoon saai rechttoe rechtaan(..)
de poldertoerist schreef:verkijk je niet op die laatste plaatjes (..)
Idd niet. Ze zijn zeer mooi, maar ze geven een veel te rooskleurig beeld van de werkelijkheid. Los van het feit dat deze vormalige vuilnisbelt er in het echt niet zo fraai uit ziet als op de foto, is het ook maar een betrekkelijk klein gebied.
Maar goed, poldertoerist heeft het wel zeer mooi vast gelegd, zoveel is duidelijk.

Laatst gewijzigd door
corniel op 16 jun 2011 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
remmiedepemmie
27 mei 2011 23:34
[quote="Cannae"]Ik weet niet waar jij woont maar 30 km niets tegen komen in Nederland is vrij uniek.
Ik woon in het land van Heusden en Altena wat ook vrij leeg is en toch kan ik daar heel wat vinden, kan ook zijn dat je de weg moet weten.[/quote]
Vanaf de Haringvlietbrug naar Tholen kom je maar één dorp tegen, Oude Tonge. En daar is na 20:00 zo'n beetje alles dicht.
-
cannae
- Forum-lid
cannae
30 mei 2011 10:57
Oke dat kan dus daar ook, ik dacht bijna dat je de N302 bij het markermeer had gefietst.
enjoy the ride
-
depoldertoerist
- Forum-lid
-
Contact
depoldertoerist
16 jun 2011 09:19
Vanochtend vanwege de dikke buien de oerdegelijke Batavus maar gepakt. Was geen verkeerde keuze, want het was flink door de plassen rijden op een manier dat het lang gelden is geweest dat ik dat voor het laatst heb moeten doen. Op sommige plekken zag je echt van de waterstroompjes. .
Eenmaal op kantoor trof ik twee volledig lege fietsenstallingen aan.
BIKE to Work.
Work to Eat. Eat to live.
Live to BIKE
-
bibske
- Forum-lid
bibske
20 jul 2011 11:58
Vaak kom je tijdens je woon-werk ritje dezelfde mensen tegen, meestal is er een blik van herkenning maar groeten is er niet bij. De laatste tijd kom ik vaak een gehandicapte man tegen die elke tegenligger vrolijk gedag zegt. Ik herken hem van ver door zijn 3-wieler en dus groet ik hem elke keer opgewekt terug. Dan mag het nog zo'n rotweer zijn, als ik heb ben tegengekomen begin ik de dag in ieder geval een stukje vrolijker!
-
ophetkantje
- Forum-lid
ophetkantje
20 jul 2011 12:02
Nou vanmorgen was een van die zeldzame dagen dat ik het toch net wat minder vond op de fiets. Toen ik op mijn fiets stapte was het droog en de lucht zag er niet al te donker uit. 8 kilometer verder begon het hard te regenen en dat duurde tot ik op het werk aankwam. Dat fietsen door de regen is niet het ergste, maar mijn kleren zijn zo nat dat ik niet denk dat ze vanmiddag droog zijn, balen. Vroeger hadden we hier handdrogers daarmee was het probleem goed te verhelpen. Ach ja, we hopen maar dat ze toch nog een beetje drogen in de loop van de dag.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
plantagenet
- Forum-lid
plantagenet
20 jul 2011 22:13
@ophetkantje
Ik heb meestal ook wel wat droog spul op mijn werk liggen, zoals sokken en shirt.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
ophetkantje
- Forum-lid
ophetkantje
21 jul 2011 08:03
Kleren waren gisteren idd niet helemaal droog. Mijn gewone sokken van overdag maar aangehouden en verder gewoon de net niet droge spullen aan. Toen kwam echter de verrassing. Heerlijk weer, de temperatuur net boven de 20 graden en slechts weinig wind. Heb in plaats van de kortste weg (18km) een lekker rondje gemaakt van een dikke 50 km. Geen last van de klamme kleren door de heerlijke temperatuur en weer de conclusie getrokken dat het weer meestal veel beter is dan voorspelt. De autorijders hadden weer ongelijk. Helaas vandaag met de auto, vanwege verplichtingen, maar morgen weer op de fiets.
@plantagenet, ja wellicht een optie, maar heb mijn "gewone kleren" al op het werk liggen, om niet met een rugzak te hoeven rijden, mijn kastje wordt wel erg vol als daar ook nog wielerkledij bij moet. Zal er eens over nadenken om een broek en sokken neer te leggen. Uitgezonderd de zeem en mijn sokken is eigenlijk alles wel redelijk droog na een dag werken.
Ach, ik zeg ook maar wat