Wielerseizoen 2016
-
dickygiovanni
- Forum-lid
En ook nog een hoop misbaar richting "Bling" ook he, wat een dickhead..
-
herwerdenrijder
- Forum-lid
Verassend: Kai Reus per direct naar Roompot:
http://nos.nl/artikel/2091619-kai-reus- ... ompot.html
Gun het hem wel
http://nos.nl/artikel/2091619-kai-reus- ... ompot.html
Gun het hem wel
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Reus is verdiend hoe hij reed past hij perfect binnen die ploeg.
Bouhanni is een vies ventje. Kan niet tegen zn verlies en laat anderen vallen, dit soort mensen moet je direct straffen en niet zo kneuzig doen als bij parijs-nice naar de 3e plaats zetten. Matthews vat het goed op en het siert hem om niet te veel misbaar te maken.
Bouhanni is een vies ventje. Kan niet tegen zn verlies en laat anderen vallen, dit soort mensen moet je direct straffen en niet zo kneuzig doen als bij parijs-nice naar de 3e plaats zetten. Matthews vat het goed op en het siert hem om niet te veel misbaar te maken.
Maak joe woar
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zo extreem was het toch niet wat Bouhani deed? Hij stuurde niet plotseling, maar reed meer een constant scheve lijn. Natuurlijk probeert hij de deur dicht te doen en dat mag niet. Maar wat er vervolgens gebeurd was dat Matthews door rijd in een gat dat er niet is. Vervolgens raakt Bouhani uit balans en hangen ze tegen elkaar aan, maar dat was zeker geen kwak.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwa....heb je de beelden goed gezien? Bouhanni zat niet echt meer recht op de fiets.... Zeker bovenaf mooi te zien.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heb voor 't eerst van m'n leven maar eens een gifje gefabriceerddaniel1975 schreef:Mwa....heb je de beelden goed gezien? Bouhanni zat niet echt meer recht op de fiets.... Zeker bovenaf mooi te zien.
los van het kwakken lijkt het erop alsof Bouhanni uberhaubt met zijn elleboog de weg al op slot doet voor Matthews. En, lijkt Matthews meer snelheid te maken.

- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zie het echt niet hoor, die rechter elleboog steekt precies even veel uit.
Prima dat dit aangepakt wordt, want hij sprint niet recht door. Maar als dit bestraft moet worden dan hadden een dag eerder Swift en Demare ook terug gezet moeten worden, die weken heel veel meer van hun lijn af.
Prima dat dit aangepakt wordt, want hij sprint niet recht door. Maar als dit bestraft moet worden dan hadden een dag eerder Swift en Demare ook terug gezet moeten worden, die weken heel veel meer van hun lijn af.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als het een andere renner had geweest zou ik je stelling durven volgen.amclassic-fan schreef:Zo extreem was het toch niet wat Bouhani deed? Hij stuurde niet plotseling, maar reed meer een constant scheve lijn. Natuurlijk probeert hij de deur dicht te doen en dat mag niet. Maar wat er vervolgens gebeurd was dat Matthews door rijd in een gat dat er niet is. Vervolgens raakt Bouhani uit balans en hangen ze tegen elkaar aan, maar dat was zeker geen kwak.
Bouhanni daarentegen heeft zijn verleden zeker niet mee om nog te geloven dat het "niet zo bedoeld" was.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
En die heup dan Mark?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Deleted_User
- Forum-lid
Hoe ik het zie:
- Bouhanni sprint niet rechtdoor maar gaat van het midden van de weg steeds verder naar links. Maar dat doen 'alle' sprinters.
- Matthews gaat door een gat wat geleidelijk steeds kleiner wordt maar geeft niet af.
- Uiteindelijk raken ze elkaar lichtjes met elleboog, waarbij het voor mij niet duidelijk is of dat een bewuste kwak is of het slingeren van een vermoeide sprinter
- Als reactie op de disbalans door de aanraking, komen beide renners naast hun zadel te hangen, waardoor het lijkt alsof er een flinke kwak wordt uitgedeeld!
Voor mij zou Bouhanni ook gedeclasseerd mogen worden, omdat hij niet op een rechte lijn fiets, waardoor er uiteindelijk contact komt en de andere renner wordt afgesneden. En declasseren betekent terugzetten naar de laatste plaats van de groep waarin hij zit. en dat was een groepje van drie.
Prima beslissing, leuke televisie, opwinding in spruitjesland
- Bouhanni sprint niet rechtdoor maar gaat van het midden van de weg steeds verder naar links. Maar dat doen 'alle' sprinters.
- Matthews gaat door een gat wat geleidelijk steeds kleiner wordt maar geeft niet af.
- Uiteindelijk raken ze elkaar lichtjes met elleboog, waarbij het voor mij niet duidelijk is of dat een bewuste kwak is of het slingeren van een vermoeide sprinter
- Als reactie op de disbalans door de aanraking, komen beide renners naast hun zadel te hangen, waardoor het lijkt alsof er een flinke kwak wordt uitgedeeld!
Voor mij zou Bouhanni ook gedeclasseerd mogen worden, omdat hij niet op een rechte lijn fiets, waardoor er uiteindelijk contact komt en de andere renner wordt afgesneden. En declasseren betekent terugzetten naar de laatste plaats van de groep waarin hij zit. en dat was een groepje van drie.
Prima beslissing, leuke televisie, opwinding in spruitjesland
Matthews moet wel doorrijden, als hij stopt dan wordt Bouhanni niet teruggezet. Dr moet al wat gebeuren voordat de regels gehanteerd worden. Zoals jij al aangaf over de sprint met Swift en Demare wordt niks gedaan, want dr gaat niemand onderuit. Nu vond ik Demare zn manouvre wel meevallen.amclassic-fan schreef:Zo extreem was het toch niet wat Bouhani deed? Hij stuurde niet plotseling, maar reed meer een constant scheve lijn. Natuurlijk probeert hij de deur dicht te doen en dat mag niet. Maar wat er vervolgens gebeurd was dat Matthews door rijd in een gat dat er niet is. Vervolgens raakt Bouhani uit balans en hangen ze tegen elkaar aan, maar dat was zeker geen kwak.
Nu scheelt het dat Swift en Demare alle ruimte hadden waardoor er makkelijk ontweken kon worden, Matthews kon geen kant op.