Giro 2014
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is de mazzel van Evans dan nu klaar? Lelijke tik gehad hier!!
Kelderman knap.
Kelderman knap.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaan er nog wel een aantal iets proberen lijkt mij. De verschillen zijn niet extreem en er lijkt mij nog veel mogelijk.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Sterk van Uran, wat een gat met de rest...Ik vind het wel meevallen met het verlies van Evans.
Goed e prestatie van Poels overigens in de TT. Kelderman mocht er ook wezen! Netjes, daar zijn ze nog niet vanaf.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je Evans al kan afserveren. Het is "maar" 37 seconden en opzich is Evans best een aardige finisher. Dus als hij wat sprokkeld en boni's pakt. Is dat gat snel dicht zeker met de etappes van het weekend voor de deur.
Opvallend wat mij betreft is het collectief sterke optreden van OPQS met Poels, Brambilla en De Gendt in deze toch zeer lastige TT.
ik kijk uit naar het weekend
Goed e prestatie van Poels overigens in de TT. Kelderman mocht er ook wezen! Netjes, daar zijn ze nog niet vanaf.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je Evans al kan afserveren. Het is "maar" 37 seconden en opzich is Evans best een aardige finisher. Dus als hij wat sprokkeld en boni's pakt. Is dat gat snel dicht zeker met de etappes van het weekend voor de deur.
Opvallend wat mij betreft is het collectief sterke optreden van OPQS met Poels, Brambilla en De Gendt in deze toch zeer lastige TT.
ik kijk uit naar het weekend
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ik kijk vooral uit naar disndag, goed dat ik vrij ben zeg 
maar het weekend belooft ook wat.
Dinsdag is het leuke dat je je echt niet kan verschuilen en heel weinig aan je ploeg hebt. en idd (dinsdag) een slechte dag is een vrij val in het klassement. Het weer kan ook nog wel eens parte spelen met koud boven op de hoge bergen, de ene keer merk je het niet de andere keer krijg je er een klap van.
Kelderman en Poels doen het goed. Toch bijzonder hoe veel renners bij OPQS beter gaan presteren. Niks voor Gesink? Gisteren vier man in de top 10.
maar het weekend belooft ook wat.
Dinsdag is het leuke dat je je echt niet kan verschuilen en heel weinig aan je ploeg hebt. en idd (dinsdag) een slechte dag is een vrij val in het klassement. Het weer kan ook nog wel eens parte spelen met koud boven op de hoge bergen, de ene keer merk je het niet de andere keer krijg je er een klap van.
Kelderman en Poels doen het goed. Toch bijzonder hoe veel renners bij OPQS beter gaan presteren. Niks voor Gesink? Gisteren vier man in de top 10.
Op zich zou ik een Colombiaanse Girowinnaar best mooi vinden - al had ik het Evans wel eens gegund (maar dan liefst niet na op zo'n lullige manier het roze veroverd te hebben door een massale valpartij) - maar ik hoop op vuurwerk van Pozzovivo (en hopelijk ook Quintana), de komende dagen!
Met straffe coureurs als Ulissi (wat is die goed zeg! jammer van die rotdag, eergisteren) en Aru lijkt het me alvast toch wat voorbarig om te spreken van de teloorgang van het Italiaanse wielrennen...
Met straffe coureurs als Ulissi (wat is die goed zeg! jammer van die rotdag, eergisteren) en Aru lijkt het me alvast toch wat voorbarig om te spreken van de teloorgang van het Italiaanse wielrennen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik denk dat OPQS een veel sterker blok heeft staan dan vooraf gedacht. Ik dacht dat Uran vorig jaar meer door geluk dan wijsheid 2e werd en had niet verwacht dat hij nu zo voor zou staan. En Brambilla heeft me helemaal verbaasd. Daar hadden we eigenlijk nog niets van gezien en in deze Giro zien we hem volop. Ik hoop dat Poels zijn eigen klassement kan blijven rijden en daarnaast Uran kan helpen. Waarom zouden die twee niet samen top tien kunnen rijden, met eventueel winst?
Pozzovivo zie ik ook nog steeds als een favoriet. En Majka moeten we ook niet wegpoetsen.
Pozzovivo zie ik ook nog steeds als een favoriet. En Majka moeten we ook niet wegpoetsen.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je denkt toch niet de Lefevre enige interesse heeft in het klassement van Poels? Die wil al jaren kosten wat het kost een grote ronde winnen, nu is hij eindelijk in die positie dat de mogelijkheden er zijn dan zal 't hem een worst zijn of Poels 6e of 12e wordt.
Tuurlijk denk ik dat niet. Ik weet ook wel hoe het werkt. Ik geef alleen aan dat het mooi zou zijn dat hij, terwijl hij Uran helpt, zelf ook nog een klassement zou kunnen neerzetten. Dat is immers wel vaker gebeurd, dus waarom nu niet?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/