2uurtjes op de mtb bezig geweest vandaag.
Het was echt heerlijk weer.
Vandaag gefietst in 2007?
Heerlijk fietsweertje vandaag, dus Zuid-Holland maar weer eens verkend. En inderdaad, zoals al in de Volkskrant van afgelopen week stond: het stuk vanaf Den Haag tot Gouda is het lelijkste stuk van Nederland. Het fietspad langs de A12 is ook behoorlijk naar de vaantjes geholpen door alle bouwputten her en der. Voorlopig maar even wegblijven daar.
Voor de rest toch heerlijk rondje: Voorburg, Zoetermeer, langs A12, Moordrecht, Gouderak, Ouderkerk, Bergambacht, Schoonhoven, Vlist, Haastrecht, Gouda, Reeuwijk-Brug, Reeuwijk-Dorp, Boskoop, Benthuizen, Stompwijk, Leidschendam, Voorburg. Totaal 106 km.
Voor de rest toch heerlijk rondje: Voorburg, Zoetermeer, langs A12, Moordrecht, Gouderak, Ouderkerk, Bergambacht, Schoonhoven, Vlist, Haastrecht, Gouda, Reeuwijk-Brug, Reeuwijk-Dorp, Boskoop, Benthuizen, Stompwijk, Leidschendam, Voorburg. Totaal 106 km.
Hoi,
Vanmiddag mijn rainingsrondje gemaakt. Stond een flnke bries, maar het lijkt erop dat de tacx trainingen vruchten afwerpen. Echt recht tegen de wind in is mijn gem.snelheid hoger geworden
48,8 km met een 29,7 gem. in mijn 'eentje' vind IK prima .
En nu op naar het bier het komende carnavals weekend
Greertrrrrrrrrrrrrrrrz Eric
Vanmiddag mijn rainingsrondje gemaakt. Stond een flnke bries, maar het lijkt erop dat de tacx trainingen vruchten afwerpen. Echt recht tegen de wind in is mijn gem.snelheid hoger geworden
48,8 km met een 29,7 gem. in mijn 'eentje' vind IK prima .
En nu op naar het bier het komende carnavals weekend
Greertrrrrrrrrrrrrrrrz Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Heb gisteren een heerlijk rondje gemaakt:
Amsterdam-Noord, Diemen, Weesp, Bussum, Hilversum, Hollandsche Rading, Maartensdijk, Westbroek, Tienhoven, en vanaf Breukelen de Vecht gevolgd via Loenen a/d Vecht en Nederhorst den Berg naar Weesp, Diemen en terug naar huis in Amsterdam-Noord.
Moest alleen in Amsterdam nog een klein ommetje maken om te komen op 103 km. Mijn eerst 100+ ritje! Maar wat een heerlijk weer gisteren...
Amsterdam-Noord, Diemen, Weesp, Bussum, Hilversum, Hollandsche Rading, Maartensdijk, Westbroek, Tienhoven, en vanaf Breukelen de Vecht gevolgd via Loenen a/d Vecht en Nederhorst den Berg naar Weesp, Diemen en terug naar huis in Amsterdam-Noord.
Moest alleen in Amsterdam nog een klein ommetje maken om te komen op 103 km. Mijn eerst 100+ ritje! Maar wat een heerlijk weer gisteren...
Gisteren middag lekker een beetje aangemodderd in het reichswald. Vele nieuwe modderige paadjes ontdekt het blijft een avontuurlijke omgeving geziet de grote van het stuk bos. Lekker veel klimmetjes en blubber.
cornelli racing cycles Uden
IK en 2 andere clubgenoten hebben vandaag de VeluweZoomRoute gefietst , 51 km + 2 km voor het aan- en afrijden = 53 km . Aangezien er 1 bij zat die niet geheel zonder klachten reed en dus bij hem , na 30 km , de klacht begon tegen te zitten hebben we het daarna rustig aan gedaan. 3 uur en 2 min over de 51 km , 16,8 km/u dus , maar dat kwam ook door dat het niet overal meer heel goed te rijden valt ( Enkele punten voor NM om aan te pakken ). Maar wel hebben al bij al weer een leuke dag gehad.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.