l\'Eroica: 5 oktober 2008
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@wielerplaza (eerder starten?, ik niet) Nou ik ook zeker niet!!!! Voor de 135 km zouden ze ook gerust te starttijd iets op kunnen rekken lijkt mij. Jullie waren tocht rond 14.00 uur al binnen? Dan is uiterlijk 07.00 uur starten enigszins flauwekul, want dan is het ook nog niet licht...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
-
bianchisl3
- Forum-lid
ON TOPIC PLEASE!!!
Laten we niet weer overnieuw beginnen.
Laten we niet weer overnieuw beginnen.
Schitterende verslagen wederom.
De nostalgie druipt er vanaf.
Ik ben benieuwd hoeveel van die 'fotoboeken' er al zijn en hoe de verhalen klinken.
Daar zullen die 80 km van volgende week denk ik te kort voor zijn.
:d:D
De nostalgie druipt er vanaf.
Ik ben benieuwd hoeveel van die 'fotoboeken' er al zijn en hoe de verhalen klinken.
Daar zullen die 80 km van volgende week denk ik te kort voor zijn.
Mensen, gastheerG en ik hebben even een PM uitgewisseld en allebei aangegeven dat er no hard feelings meer zijn. Wel ben ik met ZorroI van mening dat GastheerG beter een cursus Nederlands (de algemeen aanvaarde voertaal op dit forum) kan nemen dan dat wij allemaal aan het Rotterdams gaan.
Op vermeende ondergeplaste lichaamsbeharing na, wederom leuk om te lezen. Ik vind de foto's - en GasteerG met mij - iets minder dan ik gewend ben, maar de reden is legitiem. Op tijd binnenkomen is ook belangrijk.
En wat die helm betreft: tja, klinkt als een rationele overweging, daar ga ik maar niet tegen in. (Zou vermoedelijk hetzelfde doen)
Ook mij lijkt het enorm gaaf dit een keer te doen, maar ik ben zo enorm handig - not
- dat ik mezelf zo'n mooie oude fiets niet zie regelen. Maar als GastheerG zich verveeld en een nieuwe wil opbouwen voor volgend jaar, rijd ik met liefde op het exemplaar van dit jaar. 
En wat die helm betreft: tja, klinkt als een rationele overweging, daar ga ik maar niet tegen in. (Zou vermoedelijk hetzelfde doen)
Ook mij lijkt het enorm gaaf dit een keer te doen, maar ik ben zo enorm handig - not