Zelf filmopnamen maken vanaf de (race)fiets
Lekker asfalt
Ziet er zwaar uit inderdaad, zag ik daar nou 32% langskomen? Pffft...
Zelfs met 2 camera's en alle data in beeld blijf ik het een opgave vinden om dit soort filmpjes helemaal uit te kijken. Na een minuut of 2 zit ik toch te wachten op iets van een andere compositie. Of dat er gewoon eens iets onverwachts gebeurd......maar gewoon blijven maken hoor, skip ik het middenstuk wel

Zelfs met 2 camera's en alle data in beeld blijf ik het een opgave vinden om dit soort filmpjes helemaal uit te kijken. Na een minuut of 2 zit ik toch te wachten op iets van een andere compositie. Of dat er gewoon eens iets onverwachts gebeurd......maar gewoon blijven maken hoor, skip ik het middenstuk wel

Het klopt dat een mooie flitsende edit makkelijker te bekijken is, echter heb ik daar simpelweg de tijd niet voor wegens werk/thuis.
Ik vind het al een hele opgave om dit klaar te maken wegens het niet hebben van voldoende tijd. Echter heb ik al wel een aantal bedankjes gekregen van mensen die zich via mijn filmpjes voorbereiden op een klim wanneer ze deze willen doen.
Ik vind het al een hele opgave om dit klaar te maken wegens het niet hebben van voldoende tijd. Echter heb ik al wel een aantal bedankjes gekregen van mensen die zich via mijn filmpjes voorbereiden op een klim wanneer ze deze willen doen.
Dat kan ik me voorstellen, ik kijk er zelf ook graag naar als voorbereiding op leuke tripjes. Lekker blijven maken dusjsprbcn schreef: Ik vind het al een hele opgave om dit klaar te maken wegens het niet hebben van voldoende tijd. Echter heb ik al wel een aantal bedankjes gekregen van mensen die zich via mijn filmpjes voorbereiden op een klim wanneer ze deze willen doen.

- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Stuur maar een pb met je mailadres, dan mail ik je het bestandje toe.ProTon schreef:Nice, toch maar weer snel een rondje plannen voor op de cyclocrosser.Emielepiel schreef:
Heb jij dit ritje soms ook als TCX file?
Ik overweeg een actioncam, maar vind virb en gopro vrij prijzig. Geven de goedkope alternatieven een beetje fatsoenlijk beeld. Bijvoorbeeld deze?
En kun je de camerabestanden ook gebruiken in de Garmin (edit) software, zodat je sensordata in je video kunt krijgen?
En kun je de camerabestanden ook gebruiken in de Garmin (edit) software, zodat je sensordata in je video kunt krijgen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?