Campagnolo Bullet 2012 wielen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
In de voorgaande aerodynamica test van aerodynamische wielen is het HED H3 voorwiel volledig de grond ingeschreven. Beetje raar dat je Wiggins dan wel met een HED H3 voorwiel ziet rijden, terwijl Sky niet gesponsord wordt door HED. Zelfde is ook bij vele andere ploegen de afgelopen jaren al te zien geweest, dan moet er toch een kwartje vallen als je de resultaten van je eigen test aan 't verwerken bent.
Hebben Fulcrum Red Wind ook dit probleem ?Venga! schreef:Ik heb met wat setjes in mijn handen gestaan, maar eigenlijk bij allemaal zag je een wat onfraaie aansluiting tussen de alu remrand en het carbon (zoals de foto hierboven). Je zag zelfs lijmresten. Leek qua kleur haast roest.toontje68 schreef:Heb alleen een foto van mooi afgewerkte wielen, maar die zijn er ook genoeg op internet te vindenkiekeboeboe schreef:ben ook aan het nadenken over een set Bullet wielen.
Heeft er niemand foto's over de "zogezegde" slechte afwerking?
Blijkbaar zijn ze voor de ene mooi afgewerkt en voor de andere dan weer niet.
Ik heb ze maar uit m'n hoofd gezet en ben voor FFWD gegaan, met fraaiere decals als bijvangst...
fc278752
- boswielrenner
- Forum-lid
Ja dat is zeer goed mogelijk want volgens mij beide wielsets afkomstig uit dezelfde fabriek.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29