diamond
23 mei 2011 21:53
Hallo medefietsers:p,
Zondag morgen vroeg uit de veren voor DE rit,via een klein omweggetje Harm (H&H)opgepikt.
We waren mooi op tijd op het verzamelpunt,snel weer kennis gemaakt met nieuwe mensen,en een weerzien met bekenden:D.
Onder leiding van onze Patron (lees TGV machinist:) )Michiel was het voor mij volle bak,inderdaad was die dikke ventilator lekker aan het blazen.
Ik heb afgelopen weekend iets te veel hooi op mijn vork genomen:rolleye:,zaterdag nog een rustig tochie van uit en thuis 120 km gereden in ons Frl,wat toch resulteerde af en toe flink gas geven om die kilometerkleppers bij te houden:rolleye:en tot mijn schrik een lichte vorm van kramp:rolleye:.Wilde toch een beetje goed voor de dag komen:D.
Gelukkig voor mij zette dit niet door en waren we toch weer in Rotterdam,verder heb ik mij prima vermaakt en geen klagen:):).Soms moet ik wel ff lachen om de reactie's dat wij HELEMAAL uit friesland komen,so what ik doe het voor de fun en kennismaken:):)
Helaas na aankomst niet van iedereen afscheid kunnen nemen velen waren al weg,dus bedankt voor de veilige en zeer prettige forumrit:p:p.
gr vd nepfries:):)