Vrouwenrit 2 op 6 maart 2010
En dames kleed u degelijk en goed (al dan niet in roze) aan. Het wordt wel frisjes.
[quote="superrose"]neeee ik heb de mijne ook een een roze hoesje klaarliggen, oooh jeeee stelletje dozen op fiets zometeen![/quote]
Hij is van het vriendje hoor (die hem kocht, omdat ik dat leuk vond, dat dan wel
)
Goed kleden?? Jaja, mijn Michelinvrouwtjesoutfit ligt al klaar. De roze bril blijft thuis, het roze glas gaat wel mee
Hij is van het vriendje hoor (die hem kocht, omdat ik dat leuk vond, dat dan wel
Goed kleden?? Jaja, mijn Michelinvrouwtjesoutfit ligt al klaar. De roze bril blijft thuis, het roze glas gaat wel mee
~live fast, die young ~
- Supergrover
- Forum-lid HC
Sterkte zometeen en veel plezier !!
-3, heb nu al respect (en medelijden).
- Supergrover
- Forum-lid HC
Waar blijven die dames (+ foto's !!) nou toch???

Ik heb ze uitgezwaaid vanmorgen. Ze hadden er zin in, en het weer was mooi.
Present waren:
- Babette
- ever
- girlinred
- spin
- superrose
Foto's volgen vast. Spin is nog niet terug.
Present waren:
- Babette
- ever
- girlinred
- spin
- superrose
Foto's volgen vast. Spin is nog niet terug.
Potverdorie zeg, dat was best heftig voor wat mijn eerste buitentraining dit jaar was...
Foto's heb ik zelf nog niet bekeken, maar ik denk dat ik de rest van het weekend op de bank ga spenderen dus als er iets leuks tussen zit zal ik het posten
PS het was niet warm maar verder perfect weer. Niks mis mee.
Foto's heb ik zelf nog niet bekeken, maar ik denk dat ik de rest van het weekend op de bank ga spenderen dus als er iets leuks tussen zit zal ik het posten
PS het was niet warm maar verder perfect weer. Niks mis mee.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
gelukkig had ik de roze bril heh GIR, anyway ze heeft ons ff een poepie laten ruiken, Spin en ik moesten nog even uit de motteballen komen, maar wat een toffe dag!
De wind was best koud en ik had onwijze last van mijn luchtwegen wardoor i op een gegeven moment dicht tegen janken aanzat, maar ben erg blij dat ik toch door ben gegaan, toen de lucht wat minder koud was had ik geen last meer en ben ik voor de eerste keer op de posbank geweest
Corniel hoe was jouw ritje naar huis?
Ik heb een foto van de appeltaartjes
De wind was best koud en ik had onwijze last van mijn luchtwegen wardoor i op een gegeven moment dicht tegen janken aanzat, maar ben erg blij dat ik toch door ben gegaan, toen de lucht wat minder koud was had ik geen last meer en ben ik voor de eerste keer op de posbank geweest
Corniel hoe was jouw ritje naar huis?
Ik heb een foto van de appeltaartjes
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten