Wielrennen op tv
Je kan je druk maken over de twijfel of deze of gene renner al dan niet ongeoorloofde middelen neemt, maar het enige wat je hiermee bereikt is dat je je eigen amusement keldert. En je zit niet noodzakelijk dichter bij de waarheid omdat er meer artikels in de pers zijn over verschenen.
(by the way, Gilbert spreidt hier niet de dominantie ten toon zoals bvb Cancellara dat deed in 2010)
Geniet gewoon van de koers, het is totnogtoe een spectaculair seizoen met elke wedstrijd een gevecht met open vizier. Fantastisch toch?
(by the way, Gilbert spreidt hier niet de dominantie ten toon zoals bvb Cancellara dat deed in 2010)
Geniet gewoon van de koers, het is totnogtoe een spectaculair seizoen met elke wedstrijd een gevecht met open vizier. Fantastisch toch?

Fiedoo, zou dan niet komen door de taktiek, of beter gezegd het gebrek aan taktiek? Als je zag hoe ze dat in GW aanpakten, man man man, laten we het dan maar nooit meer over de ploegleiders van TLJ hebben...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
i-mac
Wetende dat doping niet weg te denken is uit het wielrennen, dan rest de vraag waarom sommige mensen tegen beter weten dan toch kijken naar koers op TV. Als je je er aan ergert, dan is het toch beter dat je niet kijkt? Ik erger(de) me aan voetbal, dus kijk ik nooit meer. Nu erger ik me niet meer 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Over TLJ gesproken; als Tankink je eerste man is heb je het wel bar slecht gedaan. Waar was Boom??Karl66 schreef:Fiedoo, zou dan niet komen door de taktiek, of beter gezegd het gebrek aan taktiek? Als je zag hoe ze dat in GW aanpakten, man man man, laten we het dan maar nooit meer over de ploegleiders van TLJ hebben...
En wat QS betreft: een ploeg met DIE medische begeleiding is per definitie zwaar verdacht! Dat is het uitschot der ploegartsen. Wie dat niet wil zien is (bewust?) naief.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
ericpeters
- Forum-lid HC
En heeft een heel ander contract dan bij BMC. Kreeg bij BMC een riant salaris, krijgt bij Quick Step een veel lager salaris maar wel flinke bonus adhv resultaten.sillah75 schreef: +1 Gilbert voelt zich ook goed bij QS , de moraal doet ook wat met een renner . Hij kan eindelijk de koersen rijden die hij wil rijden en zonder Van Avermaet in de ploeg.
Laatst gewijzigd door ericpeters op 02 apr 2017 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.

-
uninvitedguest
- Forum-lid
Je ziet in de slomo duidelijk dat Sagan als eerste valt en Van Avermaat en Naessen(?) daardoor ook vallen. Jas hangt in de fiets van Naessen. Sagan reed te dicht langs het publiek/ de hekken en veroorzaakt daardoor de valpartij.EmPeHa schreef:Meest aannemelijk is dat hij een jas vatte die over het hek hing.
Van Baarle had het al aan zien komen
Genoten van de koers, ik vond het een erg mooie overwinning van Gilbert. Als je 60 km een groep voor kunt blijven heb je het meer dan verdiend.Hoe ik er bij kom weet in niet, maar het was bijna Mercksiaans.
Ook mooi dat er twee Nederlanders in de top 4 staan. "We" doen weer goed mee.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik ging uit van wat ze volgens mij op Sporza als aannemelijk hielden. Ondertussen meldde Sporza op internet iets anders.
Klopt. Sagan rijdt (domweg) tegen de pootjes van de dranghekkens.uninvitedguest schreef:Je ziet in de slomo duidelijk dat Sagan als eerste valt en Van Avermaat en Naessen(?) daardoor ook vallen. Jas hangt in de fiets van Naessen. Sagan reed te dicht langs het publiek/ de hekken en veroorzaakt daardoor de valpartij.EmPeHa schreef:Meest aannemelijk is dat hij een jas vatte die over het hek hing.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2940697
Sagan z'n uitlating na Gent-Wevelgem dat hij kan beslissen wie wint klopt wederom, maar het was waarschijnlijk zo niet bedoeld.
Werkelijk ongeloofelijk dat met zulk duur materiaal je ketting tussen de voorbladen vast kan komen te zitten; en dat twee keer achter elkaar.bever schreef:ik vond het zielig voor Tom Boonen. Wel een mooie koers gezien
En dan die gozer van Barheirn Merida (dacht ik) die zijn fiets in tweeën brak, ook onvoorstelbaar; Net alsof ze zich pas halverwege de koers realiseerden dat er kassei-stroken in het parcours zaten.