Cannondale
-
biketerreur
- Forum-lid
Inderdaad, op de wielen na is het er, helaas voor die, die het niet mooi vinden, zijn de orderdelen er speciaal bijgezocht. Aangezien ik de wielen had, en nogal regelmatig wissel, al na gelang ondergrond zou ik dus 3 sets wielen moeten"omstikkeren" is het mij niet echt waard. Het gaat er mij met name om hoe de fiets, fietst. Daar maakt kleur niet zo heel veel bij uit.
Ik vind het wel in ieder geval een mooi frame 
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Frame is cool, maar groen en rood had nou niet bepaald gehoeven (en de classic banden... maar als dat tubes zijn dan is er soms geen keuze).
Met wat zwarte lak en stickerverwijdering is veel op te lossen, belangrijkste is dat het goed fietst (je blijft wel stuurlint wikkelen met de kleur wit op een crosser...)
Met wat zwarte lak en stickerverwijdering is veel op te lossen, belangrijkste is dat het goed fietst (je blijft wel stuurlint wikkelen met de kleur wit op een crosser...)
-
biketerreur
- Forum-lid
Naar mijn idee zijn standaard zadelpen en stuurpen wel heel erg basic. Op zo'n mooi frame horen mooie onderdelen horen. (zie voorbeeld SuperSix Liquigas) vandaar de kleuze voor FSA.
De wielen zijn inderdaad met tubes. waar de belettering erg vast opzit.
Tja, en zo'n wit stuurlintje, het staat zo mooi.
Vandaar. En ter geruststelling, ik ben erg blij met deze fiets.
De wielen zijn inderdaad met tubes. waar de belettering erg vast opzit.
Tja, en zo'n wit stuurlintje, het staat zo mooi.
Vandaar. En ter geruststelling, ik ben erg blij met deze fiets.
-
paulwindtegen
- Forum-lid
Zo lelijk is die fiets toch niet? Ik rijd nu nog op een TrengaDE van 6 jaar oud, als er nou een fietsfabriek is die zijn fietsen hondslelijk stickert dan is het Trenga wel.
Afijn, nog een week of 6 en ik heb een CAAD10 (zwart 105, wat zijn zes weken toch lang) en dan rijd ik er ook weer een beetje Christelijk bij.
Afijn, nog een week of 6 en ik heb een CAAD10 (zwart 105, wat zijn zes weken toch lang) en dan rijd ik er ook weer een beetje Christelijk bij.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
BikeTerreur schreef:Hierbij een foto van: "my first Cannondale"
http://img87.imageshack.us/i/superx2kl.jpg/
Ik hou niet van doorklikken.

Mooi fietske. Helemaal niet lelijk, al zouden de rode stickers op de wielen wat mij betreft gisteren er nog af mogen.
Sharkman 1 schreef:Damn, meer een foto van "ik had nog wat onderdelen over van mijn vorige fiets en aangezien ik toch kleurendoof ben....."
Groen en rood staat toch geweldig...Ik kreeg vrijdag tijdens de wielentest ook al commentaar van Menno over mijn groene broek bij mijn rood/zwart/witte supersix...terwijl ik nog dacht. mhow kan best:D:d
ik fiets ook
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Ik kan dit persoonlijk een stuk meer waarderen (en dan nog zou het sram white worden.....
cannondale x[img=http://cdn3.media.cyclingnews.futurecdn ... ew_600.jpg]
cannondale x[img=http://cdn3.media.cyclingnews.futurecdn ... ew_600.jpg]
-
biketerreur
- Forum-lid
Tja, op de wielen na vind ik mijn fiets een heel stuk mooier/beter. Lichtere onderdelen (met name crankstel), veel mooiere zadelpen en stuurpen. En voor de prijs van zo'n set Zipp wielen koop ik 4 set's Token wielen. Maar inderdaad, deze Zipps staan erg mooi zo in deze fiets.
Wellicht als de loterij goed valt kan ik een volgende foto posten met mijn fiets met zipp-wielen
Wellicht als de loterij goed valt kan ik een volgende foto posten met mijn fiets met zipp-wielen