Wielrennen op tv
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan kun je nog beter de 10KM schaatsen kijken, stuk boeiender IMHO.
En anders met dit mooie weer gewoon het gras zien groeien.
En anders met dit mooie weer gewoon het gras zien groeien.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Ach best grappig om af en toe even te kijke.
Zie het als een vorm van de Elfstedentocht België
Zie het als een vorm van de Elfstedentocht België
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
Quarantanove
- Forum-lid
Een geslaagd stukje TV. Gelukkig dat het weer erg meewerkte met uitzondering van een klein buitje tegen het middaguur en in de laatste rechte lijn naar Oudenaarde want dat heeft zon stuk TV wel nodig.
Ook mooie interviews vanuit de studio. Genoten van de inbreng van o.a. Sven Nys , Goedele Wachters , Frank Deboosere , Eddy Merckx en Mark VanLombeek. Helemaal perfekt zou het zijn geweest als ze die arrogante kwal die Smeets heet hadden weg gelaten.
Ook mooie interviews vanuit de studio. Genoten van de inbreng van o.a. Sven Nys , Goedele Wachters , Frank Deboosere , Eddy Merckx en Mark VanLombeek. Helemaal perfekt zou het zijn geweest als ze die arrogante kwal die Smeets heet hadden weg gelaten.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Als ze arrogante kwallen weg laten dan is Merckx ook weer foetsie. Ik vond het een leuk idee met veel afwisselende gasten.
Maak joe woar
Merckx kan je bezwaarlijk arrogant noemen, altijd volks gebleven, makkelijk benaderbaar en vriendelijk tegen iedereen; ook tegen de honderste die met hem op de foto wil. Er zijn er met nog geen honderste van zijn palmares die meer capsones hebben.Fietsen?altijd schreef:Als ze arrogante kwallen weg laten dan is Merckx ook weer foetsie. Ik vond het een leuk idee met veel afwisselende gasten.
-
Quarantanove
- Forum-lid
Helemaal mee eens. Een jaar of zes geleden eens persoonlijk met hem gesproken ; enorm sympathiek man.
Qua arrogant gedrag is hij juist tegenovergesteld t.o.v. Smeets.
Qua arrogant gedrag is hij juist tegenovergesteld t.o.v. Smeets.
Heb je dan ook al eens met Smeets persoonlijk gesproken? Want anders kun je deze vergelijking helemaal niet maken. Ik heb enige tijd geleden bij een wielercafé gesproken met Smeets, die daar ook voor iedereen tijd had en een praatje maakte met iedereen.
-
i-mac
Quick-step neemt de koers in ieder geval in handen. Maar het is nog wel een eind te gaan.