Wielrennen op tv
Ik vond die beelden uit de ploegleiderswagen vooral ontluisterend. Ze praatten met z'n allen volledig langs elkaar heen, waardoor iedereen met z'n eigen ding bezig was. Als dit de standaard is bij hun, dan snap ik wel dat ze er de laatste tijd aldoor tactisch opgelegd worden door andere ploegen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
In de eerdere docu's op Sporza met EQ was het net zo chaotisch.
-
Quarantanove
- Forum-lid
Een echte wielerliefhebber kan iedere Vlaming goed verstaanhavana schreef:Leuke gast die Naessen maar nauwelijks te verstaan. Was verder een leuke uitzending.
Naesen (met 1 s) is beter te verstaan dan al die Angelsaksische renners met dat irritante Engels wat absoluut geen "wielertaal" is.
-
Quarantanove
- Forum-lid
Die arrogante Smeets was tien keer erger om te pruimen.daniel1975 schreef:Die man begint een beetje DeMart status te krijgen
Xenofoob? Wen er maar aan... Globalisering van de wielersport. Of dat nou leuk is of niet.Quarantanove schreef:Een echte wielerliefhebber kan iedere Vlaming goed verstaanhavana schreef:Leuke gast die Naessen maar nauwelijks te verstaan. Was verder een leuke uitzending.![]()
Naesen (met 1 s) is beter te verstaan dan al die Angelsaksische renners met dat irritante Engels wat absoluut geen "wielertaal" is.
Kan mij voorstellen dat de gemiddelde in zichzelf gekeerde Vlaming alles als een bedreiging ziet
Zelf hou ik ook van dat authentieke maar geld bepaald alles.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
Quarantanove
- Forum-lid
Misschien voor de duidelijkheid: ik ben geen Vlaming maar ben Nederlander.mrcoffee schreef:Kan mij voorstellen dat de gemiddelde in zichzelf gekeerde Vlaming alles als een bedreiging ziet
Zelf hou ik ook van dat authentieke maar geld bepaald alles.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
*surrogaat Nederlander
Maak joe woar
-
Quarantanove
- Forum-lid
Nu op Canvas: http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2937399
Wat een fantastische stuk TV en dat de gehele dag. Nog leuker om te kijken dan zondag de echte RvV.
Wat een fantastische stuk TV en dat de gehele dag. Nog leuker om te kijken dan zondag de echte RvV.