Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
@dubbeldekker: kost mij weinig moeite om dan niet te kijken als ik andere dingen te doen heb.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Eh nee, ik heb die van afgelopen zondag al gemist. En ben liefhebber van dit soort vertoningen van duurvermogen. Wat Pogi laat zien is het optimum van duurvermogen. Machtig mooi om te ziendaniel1975 schreef: ↑07 okt 2025 18:44 Tsja….ik zou iedereen adviseren dit weekend in elk geval geen tijd voor de koers in te ruimen. Dodelijk saai zo.
Orbea Orca M35I
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
En hoevelen hier op dit forum die Lombardia gaan skippen en wel wat beters te doen hebben
dan naar de Sloveense veelvraat te kijken....zijn de eersten die na afloop hun bagger hier gaan
uiten over een koers die ze blijkbaar wel bekeken hebben ?
dan naar de Sloveense veelvraat te kijken....zijn de eersten die na afloop hun bagger hier gaan
uiten over een koers die ze blijkbaar wel bekeken hebben ?
Typisch gevalletje van FOMO 
Vrouwenkoers vond ik gister overigens prima om je tijd aan stuk te slaan.
Vrouwenkoers vond ik gister overigens prima om je tijd aan stuk te slaan.
Ik kan er wel van genieten, Pogi is gewoon fenomenaal. En de strijd om de plekken erachter is vaak interessant.
Maar wat zouden de doelen van Pogi voor volgend jaar moeten worden? Winst in alle 3 de rondes in 1 jaar ofzo? Al het andere wordt bijna standaard.
Maar wat zouden de doelen van Pogi voor volgend jaar moeten worden? Winst in alle 3 de rondes in 1 jaar ofzo? Al het andere wordt bijna standaard.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
De chemische reactie van verf die opdroogt is ook indrukwekkend. Heb je het één keer gezien, dan heb je het allemaal wel gezien. Het is knap, maar de herhaling maakt het saai.
Het is op zich dubbel: aan de ene kant wil je getuige zijn van de geschiedenis die momenteel wordt geschreven, aan de andere kant lukt het mij niet de aandacht bij zo'n wedstrijd te houden. Ga je dan ondertussen wat kleine, nutteloze dingen doen, of plan je op voorhand al iets dat meer zoden aan de dijk zet qua nut of vermaak?
Het is op zich dubbel: aan de ene kant wil je getuige zijn van de geschiedenis die momenteel wordt geschreven, aan de andere kant lukt het mij niet de aandacht bij zo'n wedstrijd te houden. Ga je dan ondertussen wat kleine, nutteloze dingen doen, of plan je op voorhand al iets dat meer zoden aan de dijk zet qua nut of vermaak?
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Straks zit iedereen geboeid naar de 10km schaatsen te kijken omdat dat veel spannender is 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Tot Pogacar zich verveelt in de winterdaniel1975 schreef: ↑08 okt 2025 15:50 Straks zit iedereen geboeid naar de 10km schaatsen te kijken omdat dat veel spannender is![]()
Wie ziet er nu naar de RvLombardije alleen voor de koers? Ik verheug mij al op de mooie landschappen, stadjes, dorpen, kerken, kathedralen, meren, ...de wegen en hellingen die ik er zelf op gefietst heb, het kerkje-fietsmuseum van Madonna del Ghisallo, het mooie centrum van Bergamo en als toemaatje nog de vraag op hoeveel minuten de tweede en derde eindigen. Zalig!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
Tussendoor
- Forum-lid