Commentaar op commentaar
En veel mensen op het forum weten niet ( als we het over school hebben, en een druk aflezen op een manometer ) wat een Bar A is en een Bar G !! Leuke hèdaniel1975 schreef: ↑30 jul 2025 09:15 m2, are (100m2), ha (10.000m2) en km2 zijn de juiste maten. Dat leer je op school en zou iedereen moeten weten.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Bar weinig die t wetenrene schreef: ↑30 jul 2025 09:45En veel mensen op het forum weten niet ( als we het over school hebben, en een druk aflezen op een manometer ) wat een Bar A is en een Bar G !! Leuke hèdaniel1975 schreef: ↑30 jul 2025 09:15 m2, are (100m2), ha (10.000m2) en km2 zijn de juiste maten. Dat leer je op school en zou iedereen moeten weten.![]()
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Zo zie je maar weer dat mensen zich zelfs kunnen storen aan eenvoudige woorden, die feitelijk geen enkele onjuistheid bevatten, in hun reactie de wikipedia erop naslaan en struikelend op een voetbalveld terecht komen. Ondertussen windt Jos van Emden er geen doekjes om en beschuldigt Vollering van aanstelleritis, en knijpt Ellen van Dijk definitief na dit seizoen in de remmen, niet op de laatste plaats omdat het in het peloton te gevaarlijk is geworden.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Je moet wel het volledige verhaal vertellen hé:Klein_Verzet schreef: ↑30 jul 2025 12:10 … Ondertussen windt Jos van Emden er geen doekjes om en beschuldigt Vollering van aanstelleritis, ...
Manager van Vollering blijft met modder gooien, Visma-Lease a Bike wil niet meedoen met "mentaal spelletje"
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Druk en overdruk, maar ik durf te betwijfelen of dat standaard middelbare school stof is hoor.
Ik heb het op het HBO gehad weet ik vrij zeker (met alle bereken-ellende erbij
).
Ik heb het op het HBO gehad weet ik vrij zeker (met alle bereken-ellende erbij
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Tussendoor
- Forum-lid
Dubbeldekker schreef: ↑30 jul 2025 01:28
De wanstaltige term “poep transparantie” is echt een misser.
En dan heb ik op mijn werk ook nog eens te maken met 'barv'.
Dan is het tijdens storingszoeken toch echt wel effe opletten.
Maar de doorsnee Nederlander pompt zijn fietsband op en vult de cv-ketel bij. Dan maakt het niet eens uit of er in bar, psi, aantal streepjes of "in het groene vlakje" gemeten wordt.
Voetbalveld als oppervlaktemaat werkt leuk om het te visualiseren, maar in principe zou iedereen dat op school moeten leren. Leer je ze in groep 6 dat een voetbalveld bijna een hectare is, inclusief het bijbehorende sommetje, dan is dat zodat op het journaal de juiste term kunt gebruiken en niet andersom.
Voetbalveld als oppervlaktemaat werkt leuk om het te visualiseren, maar in principe zou iedereen dat op school moeten leren. Leer je ze in groep 6 dat een voetbalveld bijna een hectare is, inclusief het bijbehorende sommetje, dan is dat zodat op het journaal de juiste term kunt gebruiken en niet andersom.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij leer je dat ook op school….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!