Je bedoelt bij het beeld dat jij hebt van een typische Nederlander
Wielerseizoen 2021
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb er speciaal een
bijgezet.
Hopelijk hebben jullie dat wel gezien.
In Vlaanderen bestaat er een beeld van de "arrogante", of "zelfzekere" Nederlander.
Mensen, waaronder ikzelf, die jullie een (klein) beetje beter kennen weten dat jullie echt niet zoveel verschillen van de doorsnee Vlaming.
Ik wil hier echt geen polemiek starten hoor.
Daarvoor kom ik te graag bij onze Noorderburen.

Hopelijk hebben jullie dat wel gezien.
In Vlaanderen bestaat er een beeld van de "arrogante", of "zelfzekere" Nederlander.
Mensen, waaronder ikzelf, die jullie een (klein) beetje beter kennen weten dat jullie echt niet zoveel verschillen van de doorsnee Vlaming.
Ik wil hier echt geen polemiek starten hoor.
Daarvoor kom ik te graag bij onze Noorderburen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend

- daniel1975
- Forum-lid HC
Vind je?
Ik vind de gemiddelden duitser een stuk beleefder en correcter dan de gemiddelde Nederlander.
Maareh, meneer Evenepoel is zichzelf aardig aan het slopen zo. Veel te vroeg in koers zichzelf aan het opbranden lijkt mij.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
evenepoel doet wat hij moet doen, de itaianen slopen en de belgen in een luxepositie brengen. winnen is geen optie, dus...daniel1975 schreef: ↑26 sep 2021 13:37Vind je?
Ik vind de gemiddelden duitser een stuk beleefder en correcter dan de gemiddelde Nederlander.
Maareh, meneer Evenepoel is zichzelf aardig aan het slopen zo. Veel te vroeg in koers zichzelf aan het opbranden lijkt mij.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

nederlanders zijn wel sympathiek maar van koers hebben ze totaal geen kaas gegetendaniel1975 schreef: ↑26 sep 2021 13:37Vind je?

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Volgens Thijs Zonneveld, mag het WK ieder jaar in België zijn
https://twitter.com/thijszonneveld/stat ... 98914?s=20

https://twitter.com/thijszonneveld/stat ... 98914?s=20