Garmin Edge 1000
- alliance_0
- Forum-lid
Ik acht de kans groter dat Garmin binnenkort het onderspit gaat delven met al die (betere) nieuwkomers op de markt. Of er al eens een product is geweest van Garmin dat 'ready to market' was durf ernstig te betwijfelen, mede gezien alleen al de honderden pagina's problemen hier op het forum. Ook jouw bewering dat Garmin problemen binnen afzienbare termijn oppakt en oplost, lijkt mij gezien alle reacties hier en elders, overduidelijk aangetoond niet juist te zijn.
Ik denk dat iedereen wel een haat liefde verhouding heeft met Garmin, als het gaat zoals je wilt is het een Top product.
Betere ben ik nog niet tegen gekomen, sommige zijn op bepaalde gebieden beter... maar de Edge1000 geeft op dit moment de norm aan.
Betere ben ik nog niet tegen gekomen, sommige zijn op bepaalde gebieden beter... maar de Edge1000 geeft op dit moment de norm aan.
Kortzichtig denkenalliance_0 schreef: ↑31 jul 2017 10:58 Ik acht de kans groter dat Garmin binnenkort het onderspit gaat delven met al die (betere) nieuwkomers op de markt. Of er al eens een product is geweest van Garmin dat 'ready to market' was durf ernstig te betwijfelen, mede gezien alleen al de honderden pagina's problemen hier op het forum. Ook jouw bewering dat Garmin problemen binnen afzienbare termijn oppakt en oplost, lijkt mij gezien alle reacties hier en elders, overduidelijk aangetoond niet juist te zijn.
Als ik FB lees dat Karoo al aangeeft dat bepaalde functies, die andere concurrenten wel al hebben, als een toekomstige functionaliteit releast weet ik al genoeg.
Garmin heeft nog altijd het meest uitgebreid platform qua App & Web en Device, daar gaat de concurrentie nog heel lang over doen om dat te evenaren,
En of ik Garmin nou meer leuk vind of niet, kijk ook na de concurrentie zoals XOSS, op dit moment zijn ze marktleider en maken ze het meest complete product.
YFood !!!
CN staat op sd kaartje en word herkent in de kaartlijst. Dat is gelukt en nu nog het herkennen van de sensors oplossen bij het starten van een rit.
Elke keer moet ik nu ze verbinden ipv dat hij ze herkent
bij het toevoegen blijft hij zoeken. Iemand een oplossing?
ik heb nog op andere fiets sensors zitten maar tot een harde reset werkte het prima
Elke keer moet ik nu ze verbinden ipv dat hij ze herkent
bij het toevoegen blijft hij zoeken. Iemand een oplossing?
ik heb nog op andere fiets sensors zitten maar tot een harde reset werkte het prima
In mijn zoektocht naar een fietscomputer kwam ik dit bericht tegen. Waarschijnlijk de opvolger van de 1000, die elk moment kan worden uitgebracht. Ziet er netjes uit, had alleen persoonlijk gehoopt op een 3 inch, die toch een stukje kleiner was al de 1000. Benieuwd naar de afmetingen van deze.

- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hopelijk zijn dit geen echte foto's van de opvolger van de 1000.
Ik hoop dat de opvolger, zelfs met een groter scherm, niet echt groter zal worden.
Gewoon meer scherm en minder rand.
Ik hoop dat de opvolger, zelfs met een groter scherm, niet echt groter zal worden.
Gewoon meer scherm en minder rand.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop het ook niet. Zelfde schermformaat, hogere resolutie en minder rand; daar zitten we op te wachten imho.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Zijn screenshots van een bericht dat tijdelijk op een webshop heeft gestaan
(https://www.cyclerepublic.com).
Zou mij niks verbazen als het bewust gelekt is.
Oogt ook lelijk
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er is een apart topic voor de garmin Edge 1030 geopend.
Als die al komt
Als die al komt
Matedeor schreef: ↑01 aug 2017 12:27 In mijn zoektocht naar een fietscomputer kwam ik dit bericht tegen. Waarschijnlijk de opvolger van de 1000, die elk moment kan worden uitgebracht. Ziet er netjes uit, had alleen persoonlijk gehoopt op een 3 inch, die toch een stukje kleiner was al de 1000. Benieuwd naar de afmetingen van deze.
...............
daniel1975 schreef: ↑01 aug 2017 12:40 Ik hoop het ook niet. Zelfde schermformaat, hogere resolutie en minder rand; daar zitten we op te wachten imho.
Matedeor schreef: ↑01 aug 2017 12:47 Zijn screenshots van een bericht dat tijdelijk op een webshop heeft gestaan
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik ga binnenkort voor 2 maanden naar Chili en zou daar graag wat fietsen en dus mijn Garmin 1000 meenemen.
Momenteel heb ik de standaard Europese kaart op mijn Garmin staan (zonder sd card).
Wat is de beste/eenvoudigste manier om daar de kaart van Chili op te krijgen?
Alvast dank voor wat tips.
Momenteel heb ik de standaard Europese kaart op mijn Garmin staan (zonder sd card).
Wat is de beste/eenvoudigste manier om daar de kaart van Chili op te krijgen?
Alvast dank voor wat tips.
Via Garmin.Openstreetmap.com (oid) even downloaden.