Ik vind die rebus ook niet leuk en zonde van de zendtijd. Maar als ik hoor en zie dat er duizenden inzendingen zijn vanuit het hele land dan denk ik; Wat leuk dat er mensen zijn die dat nog leuk vinden en hoop ik dat het nog jaren zo blijft.Dubbeldekker schreef: ↑29 jul 2025 15:32 … en inderdaad die rebus is een gedrocht. Al zo’n 20 jaar niet meer leuk. Verzin daar eens wat anders voor.
Commentaar op commentaar
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Nou, ik ben toch van mening dat wanneer twee toetsenbordridders op het fietsforum de rebus exit willen, de NOS die eis dient in te willigen.hopjes schreef: ↑29 jul 2025 16:05Ik vind die rebus ook niet leuk en zonde van de zendtijd. Maar als ik hoor en zie dat er duizenden inzendingen zijn vanuit het hele land dan denk ik; Wat leuk dat er mensen zijn die dat nog leuk vinden en hoop ik dat het nog jaren zo blijft.Dubbeldekker schreef: ↑29 jul 2025 15:32 … en inderdaad die rebus is een gedrocht. Al zo’n 20 jaar niet meer leuk. Verzin daar eens wat anders voor.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
Patrick VB
- Forum-lid
De sms acties van Vive le vélo brachten dit jaar 560.000 euro op voor 'Kom op tegen kanker'.
En dat is een nieuw record.

En zo heeft dit programma ook een positief verhaal.
Helemaal eens, absoluut een pluspunt. En mooi dat de ploegen zo gul zijn om wat fietsen te doneren.Patrick VB schreef: ↑29 jul 2025 17:50 De sms acties van Vive le vélo brachten dit jaar 560.000 euro op voor 'Kom op tegen kanker'.
-
ottorongo2
- Forum-lid
En ze is zelfs 22jaar jonger en good looking.Patrick VB schreef: ↑28 jul 2025 23:08 Karl VN heeft zelf ook een nieuwe (jongere) vriendin op de kop getikt.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Toetsenbordridders?uninvitedguest schreef: ↑29 jul 2025 16:16Nou, ik ben toch van mening dat wanneer twee toetsenbordridders op het fietsforum de rebus exit willen, de NOS die eis dient in te willigen.hopjes schreef: ↑29 jul 2025 16:05Ik vind die rebus ook niet leuk en zonde van de zendtijd. Maar als ik hoor en zie dat er duizenden inzendingen zijn vanuit het hele land dan denk ik; Wat leuk dat er mensen zijn die dat nog leuk vinden en hoop ik dat het nog jaren zo blijft.Dubbeldekker schreef: ↑29 jul 2025 15:32 … en inderdaad die rebus is een gedrocht. Al zo’n 20 jaar niet meer leuk. Verzin daar eens wat anders voor.
De ironie die onbedoeld in je reactie schuilgaat is hilarisch
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Klein_Verzet schreef: ↑29 jul 2025 11:36... Dat verhaal over poep-transfusie (ja echt) was ook nog eens leerzaam.
Fecale Microbiota transplantatie (Ja echt) klinkt al heel wat minder plastisch hè…
Het is een gekende methode om mensen met specifieke darmproblemen te behandelen.
De wanstaltige term “poep transparantie” is echt een misser.
Het idee is dat je essentiële bestanddelen uit de fecaliën van mensen met een gezonde darmflora overzet naar mensen die wat problematische darmflora hebben.
Het is een microbiologisch proces en , afgezien van het fecale deel, staat het helemaal los van wat de gemiddelde bevolking verstaat onder “poep”
Echt jammer dat dit op deze “het journaal in makkelijke taal” wijze wordt neergezet want de methode heeft veel potentie voor mensen met maag- darmklachten.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zowel RTL als NOS bedienen zich van dit soort simplistische terminologie. De officiële oppervlaktemaat in nieuwsberichten is al een paar jaar “1 voetbalveld”. Mateloos irritant. Zo maak je mensen alleen maar dommer.Dubbeldekker schreef: ↑30 jul 2025 01:28 Echt jammer dat dit op deze “het journaal in makkelijke taal” wijze wordt neergezet want de methode heeft veel potentie voor mensen met maag- darmklachten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
hoeveel are is een voetbalveld?daniel1975 schreef: ↑30 jul 2025 07:53Zowel RTL als NOS bedienen zich van dit soort simplistische terminologie. De officiële oppervlaktemaat in nieuwsberichten is al een paar jaar “1 voetbalveld”. Mateloos irritant. Zo maak je mensen alleen maar dommer.Dubbeldekker schreef: ↑30 jul 2025 01:28 Echt jammer dat dit op deze “het journaal in makkelijke taal” wijze wordt neergezet want de methode heeft veel potentie voor mensen met maag- darmklachten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
m2, are (100m2), ha (10.000m2) en km2 zijn de juiste maten. Dat leer je op school en zou iedereen moeten weten. De rest is gewoon onzinnig, geen idee hoe groot een voetbalveld is.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ach sinds driedubbel goed Nederlands schijnt te zijn ipv drievoudig, neem ik het allemaal voor lief.daniel1975 schreef: ↑30 jul 2025 09:15 m2, are (100m2), ha (10.000m2) en km2 zijn de juiste maten. Dat leer je op school en zou iedereen moeten weten. De rest is gewoon onzinnig, geen idee hoe groot een voetbalveld is.