Raad de plaat
- spinningfreak
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door zever op 27 November 2006
Hij werd twaalfde
Dat je daar twee keer voor nodig had. Je hebt overigens niet gezegd aan welke discipline hij meedeed, maar ik reken het goed omdat je wel wist dat hij 12e geworden was en in de tijdrit eindigde hij iets beter (6e).
Nou de volgende mag weer wat verzinnen.
Hij werd twaalfde
Dat je daar twee keer voor nodig had. Je hebt overigens niet gezegd aan welke discipline hij meedeed, maar ik reken het goed omdat je wel wist dat hij 12e geworden was en in de tijdrit eindigde hij iets beter (6e).
Nou de volgende mag weer wat verzinnen.
Quote: Origineel geplaatst door Spinningfreak op 27 November 2006
Dat je daar twee keer voor nodig had. Je hebt overigens niet gezegd aan welke discipline hij meedeed, maar ik reken het goed omdat je wel wist dat hij 12e geworden was en in de tijdrit eindigde hij iets beter (6e).Nou de volgende mag weer wat verzinnen.
De foto was van de wegrit, dus hoefde ik dat er ook helemaal niet bij te vermelden
Volgende opgave:
Wie zijn deze twee personen, en welk verhaal hangt er aan vast.
Dat je daar twee keer voor nodig had. Je hebt overigens niet gezegd aan welke discipline hij meedeed, maar ik reken het goed omdat je wel wist dat hij 12e geworden was en in de tijdrit eindigde hij iets beter (6e).Nou de volgende mag weer wat verzinnen.
De foto was van de wegrit, dus hoefde ik dat er ook helemaal niet bij te vermelden
Volgende opgave:
Wie zijn deze twee personen, en welk verhaal hangt er aan vast.
z4ever
Quote: Origineel geplaatst door fiedoo op 29 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door zever op 28 November 2006Het zijn/waren alletwee profrenners.
willy en eddy planckaert.
Nee, het is een andere wielerfamilie. Het is een foto van 1978.
Quoten: Origineel geplaatst door zever op 28 November 2006Het zijn/waren alletwee profrenners.
willy en eddy planckaert.
Nee, het is een andere wielerfamilie. Het is een foto van 1978.
z4ever