Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Commentaar op commentaar

hugovl
Forum-lid

hugovl 28 jul 2025 11:37

ottorongo2 schreef: 27 jul 2025 23:12 Maar hij blijkt wel goed op de hoogte van alle roddels en nevenverschijnselen.
Dit idd, daar is hij recent al mee op de koffie gekomen met een verhaal rondom Evenepoel.
Die vervolgens flink van zich afbeet op social media.

Je zou zeggen dat hij toch beter moest weten, aangezien hij zelf ook nogal regelmatig onderwerp is van de roddelrubriek.

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 28 jul 2025 12:10

Karl Vannieuwkerke is ook altijd druk met privé dingen van renners, of moet ik zeggen rensters. Voor mij een reden om geen Vive le Velo te kijken.

ottorongo2
Forum-lid

ottorongo2 28 jul 2025 22:42

EmPeHa schreef: 28 jul 2025 12:10 Karl Vannieuwkerke is ook altijd druk met privé dingen van renners, of moet ik zeggen rensters. Voor mij een reden om geen Vive le Velo te kijken.
Ja die is ook heel sterk vrouwgevoelig. Heeft er al enkele (vooral goed uitziende) dames gelanceerd in zijn programmas En lanceert geregeld nieuwsjes uit de private sfeer (en een beetje pikant)

Patrick VB
Forum-lid

Patrick VB 28 jul 2025 23:08

Karl VN heeft zelf ook een nieuwe (jongere) vriendin op de kop getikt.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 29 jul 2025 08:06

Mag ik inmiddels concluderen dat er dit jaar voor het eerst duidelijk meer commentaar is op het Vlaamse commentaar dan op de NOS?
Dat is toch wel uniek te noemen en een compliment voor de NOS na zoveel jaar een matig tot slechte prestatie.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 29 jul 2025 09:46

En toch is voor mij als Zeeuw veel beter te kijken naar Vive le Velo dan de Avond etappe. Ik heb van beide zeker de helft gekeken.

Resumé: De Avondetappe

De stukjes van Marcel Kittel en Tom Dumoulin waren vermakelijk, of soms leerzaam. Die vrouw van de viskraam die overal haar muil in moest slaan….. pfff laat die alsjeblieft thuis.

Mensen niet uit laten praten - jammer - ik had het idee dat Serge Pouwels een keer naar de camera keek en dacht wat doe ik hier … schiet me neer.

Die idioot van een Rafael v/d Vaart. Krijgt Ine Beije op de kast, en ik begrijp echt NIET waarom ze die hebben uitgenodigd !! Wat een jankerd als ie ergens moest wachten.

Resumé: Vive le Velo.

Soms voor Hollanders moeilijk te verstaan, geef ik direct toe. Wel meer mensen die met plezier en of kunde/ kennis naar de koers komen.

Te veel geneuzel over Remco Evenepoel ( de Zonnekoning van België 🇧🇪), daar mogen ze wel mee stoppen.

Toch zie ik liever Marijn de Vries ipv die vis verkoopster met die schelle stem. En Ine mag altijd voorbij komen. Ook verstand van koers en plaatje om te zien.

Sammy Neyrinck : zoals een prachtige colum geschreven voor de krant. Pakkend, soms emotioneel- maar altijd wordt je gegrepen door die mooie zachte stem. Zo ook de interviews van de afgelopen jaren met : Cameron Vandenbroecke - Corine Poulidor - Mark Cavendish. Prachtig …

Tot volgend jaar : Vive le Avondetappe.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 29 jul 2025 11:36

Samengevat: Bij de Avondetappe weet Dione (en haar ploeg) een ambiance te creëren die de gedaante aanneemt van een spontaan animerend gesprek, bij VLV heerst een dodelijke ernst die doet denken aan begrafenissen en de wachtkamer bij de tandarts, waar soms een vrolijke oom (Bert de Backer) er een vleugje verlichting in weet te brengen. Dat verhaal over poep-transfusie (ja echt) was ook nog eens leerzaam.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 29 jul 2025 12:43

ik zie de mening over t odieltje niet. Dat is toch wel een beetje genante vertoning geworden. Hoe je van niets iets probeert te maken.

Net zoals de Rebus een gedrocht is. de lol is daar wel vanaf en t is een vervelend 'moetje' geworden.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 29 jul 2025 13:52

Ik doelde vooral op commentaar tijdens de koers ;-)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 29 jul 2025 15:29

rene schreef: 29 jul 2025 09:46 En toch is voor mij als Zeeuw veel beter te kijken naar Vive le Velo dan de Avond etappe. Ik heb van beide zeker de helft gekeken.

Resumé: De Avondetappe

De stukjes van Marcel Kittel en Tom Dumoulin waren vermakelijk, of soms leerzaam. Die vrouw van de viskraam die overal haar muil in moest slaan….. pfff laat die alsjeblieft thuis.

Mensen niet uit laten praten - jammer - ik had het idee dat Serge Pouwels een keer naar de camera keek en dacht wat doe ik hier … schiet me neer.

Die idioot van een Rafael v/d Vaart. Krijgt Ine Beije op de kast, en ik begrijp echt NIET waarom ze die hebben uitgenodigd !! Wat een jankerd als ie ergens moest wachten.

Resumé: Vive le Velo.

Soms voor Hollanders moeilijk te verstaan, geef ik direct toe. Wel meer mensen die met plezier en of kunde/ kennis naar de koers komen.

Te veel geneuzel over Remco Evenepoel ( de Zonnekoning van België 🇧🇪), daar mogen ze wel mee stoppen.

Toch zie ik liever Marijn de Vries ipv die vis verkoopster met die schelle stem. En Ine mag altijd voorbij komen. Ook verstand van koers en plaatje om te zien.

Sammy Neyrinck : zoals een prachtige colum geschreven voor de krant. Pakkend, soms emotioneel- maar altijd wordt je gegrepen door die mooie zachte stem. Zo ook de interviews van de afgelopen jaren met : Cameron Vandenbroecke - Corine Poulidor - Mark Cavendish. Prachtig …

Tot volgend jaar : Vive le Avondetappe.
Geweldige analyse! Ik heb het precies zo ervaren, op de letter nauwkeurig. 👍🏻
Adversity is the Catalyst of Change

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 29 jul 2025 15:32

… en inderdaad die rebus is een gedrocht. Al zo’n 20 jaar niet meer leuk. Verzin daar eens wat anders voor.
Adversity is the Catalyst of Change

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 29 jul 2025 15:34

kxlight schreef: 29 jul 2025 12:43 ik zie de mening over t odieltje niet. Dat is toch wel een beetje genante vertoning geworden. Hoe je van niets iets probeert te maken.
...........
Dat is dan ook niet zomaar....
Dit zal dan ook een 'merk' worden net zoals ook 'vive le velo' een commercieel merk geworden is. En je zal zien dat ook daar Vannieuwerkerke (of partner/familie) zijn zakelijk voordeel mee zal doen. (de uitbating van vive-le velo werd indertijd toegekend aan de toenmalige partner van Vannieuwerkerke).

Plaats reactie