Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Top start is dus geen teken voor een top dag
Ook wel terecht dat de jaarrond toppers hier nu de dienst uit maken natuurlijk. Niks op af te dingen tot op heden.
Ook wel terecht dat de jaarrond toppers hier nu de dienst uit maken natuurlijk. Niks op af te dingen tot op heden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had juist tegenovergestelde verwacht: vdp die op zijn grote motor+inhoud nog iets goed zou gaan maken op de snelle starters.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Misschien moet hij de conclusie trekken dat deze discipline niet helemaal de zijne is…
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zag interview dat ie sinds de longontsteking in de Tour niet meer top is geweest. Dat verklaart wel eea, want die eerste twee ronden waren gewoon heel goed. Ik snap dat ie daar nog wel wat positieve dingen uit kan halen.
Daar ben ik het niet mee eens.Dubbeldekker schreef: ↑14 sep 2025 16:16 Misschien moet hij de conclusie trekken dat deze discipline niet helemaal de zijne is…
Hij is Europees Kampioen geweest.
Heeft een wereldbekerwedstrijd gewonnen en heeft op het podium gestaan tijdens een WK.
Dan ben je gewoon goed in deze discipline.
In mijn ogen mist hij wedstrijdritme in het MTB'en.
Zoals ik het nu begrijp is hij al een tijdje niet top, dat verklaarde hij al voor de wedstrijd.
Dan vind ik het toch 'stoer' dat hij de wedstrijd heeft uitgereden.
Ik hoop dat dit een opstap is voor volgend jaar.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ja daar heb je een punt. Maar ik denk dat de drie disciplines; veld, weg en mtb misschien wat veel is.
Maar zolang hij er plezier in heeft, laat hem maar lekker aandoen.
Het is hoe dan ook een kleurrijke coureur die de gemoederen lekker bezighoudt in positieve zin
Maar zolang hij er plezier in heeft, laat hem maar lekker aandoen.
Het is hoe dan ook een kleurrijke coureur die de gemoederen lekker bezighoudt in positieve zin
Adversity is the Catalyst of Change
Voor wie ooit een longontsteking heeft gehad. Het herstel kan zo 3 maanden duren, als je van tevoren gezond was, en een normale baan hebt.
Dat het wellicht nog iets langer duurt als je op de top van het menselijk kunnen moet presteren is dus niet zo gek.
Korte inspanningen zijn wel als eerste terug (mits er gerichte training op wordt gedaan), dus dat kan de eerste ronde goed verklaren.
Dat het wellicht nog iets langer duurt als je op de top van het menselijk kunnen moet presteren is dus niet zo gek.
Korte inspanningen zijn wel als eerste terug (mits er gerichte training op wordt gedaan), dus dat kan de eerste ronde goed verklaren.