Tijdritfietsen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Edwin, de broer van Hans?
Fraai fietsje. Eigenbouw frame?
Fraai fietsje. Eigenbouw frame?
Dat is nog eens een entree maken. Mozes kriebel wat een geweldig apparaat. Lijkt aardig op de nieuwe TT-bikes van Specialized, al moet ik zeggen dat ik hier de overgang van bovenbuis naar stuur nog mooier vind. Gaaaaaaaaaaaf!
Anima Sana In Corpore Sano
-
mister_arby
- Forum-lid
Vette fiets!
Nog meer info gewenst!
Welke frame en stuur?
En ik sluit me aan bij de foto request
Nog meer info gewenst!
Welke frame en stuur?
En ik sluit me aan bij de foto request
Thanks thanks thanks,
Ik zie dat er al een hoop vragen zijn en zal proberen ze allemaal te beantwoorden. Als eerste de leukste vraag: welke frame welk stuur. Dat lijkt me vrij duidelijk: MIJN frame, Mijn stuur. alhoewel, in het stuur zit een stukje vision trimax carbon stuur verwerkt.
Met een (aero) bidonhouder ben ik nog bezig. Deze moet 1 geheel vormen met het zadel, uiteindelijk
Het gewicht zoals op de foto is 8,5 Kg
De rede van de 404 voor is dat ik nog op zoek ben naar een 808/1080 (iemand zoiets liggen?)
De ketting ligt op het binnenblad omdat het niet verstandig is om de eerste meters op een zelf gemaakt karretje al gelijk 50 km/h te gaan rijden. Maar.... na een meter of 100 toch maar voor het buitenblad gekozen en eens flink aangezet. Hij is superstijf en stuur ook boven de 60 nog lekker strak.
Enne, Dries, ja, inderdaad de broer van Hans
Maar nu een vraag aan jullie: hoe kan ik meerder foto's tegelijk bijvoegen?
Hier alvast weer een plaatje voor de liefhebbers van carbon
Ik zie dat er al een hoop vragen zijn en zal proberen ze allemaal te beantwoorden. Als eerste de leukste vraag: welke frame welk stuur. Dat lijkt me vrij duidelijk: MIJN frame, Mijn stuur. alhoewel, in het stuur zit een stukje vision trimax carbon stuur verwerkt.
Met een (aero) bidonhouder ben ik nog bezig. Deze moet 1 geheel vormen met het zadel, uiteindelijk
Het gewicht zoals op de foto is 8,5 Kg
De rede van de 404 voor is dat ik nog op zoek ben naar een 808/1080 (iemand zoiets liggen?)
De ketting ligt op het binnenblad omdat het niet verstandig is om de eerste meters op een zelf gemaakt karretje al gelijk 50 km/h te gaan rijden. Maar.... na een meter of 100 toch maar voor het buitenblad gekozen en eens flink aangezet. Hij is superstijf en stuur ook boven de 60 nog lekker strak.
Enne, Dries, ja, inderdaad de broer van Hans
Maar nu een vraag aan jullie: hoe kan ik meerder foto's tegelijk bijvoegen?
Hier alvast weer een plaatje voor de liefhebbers van carbon
Edwin
@Vugt0217: Heldere antwoorden. Ik zou trouwens serieus overwegen om hier een drie- of vierspaaks wiel in te steken. Staat denk ik nog veel bruter. (En sloop die stickers van je disk, heeft ie niet nodig
)
Maar mocht het nog niet duidelijk zijn: Heeeeeeeeeel bruut.
Maar mocht het nog niet duidelijk zijn: Heeeeeeeeeel bruut.
WTF.. dat je zo'n bike zelf hebt gemaakt, echt in één woord SUPER.
Hopelijk kom ik je een keer tegen bij een Zuid-Holland competitie tijdritten om de bike te bewonderen, niet om je tijd te weerleggen hoor
K sluit me graag aan voor meer foto's.
Hopelijk kom ik je een keer tegen bij een Zuid-Holland competitie tijdritten om de bike te bewonderen, niet om je tijd te weerleggen hoor
K sluit me graag aan voor meer foto's.