Vuelta 2016
Gisteren kon ik het niet kijken maar had de etappe wel opgenomen. Vanochtend vroeg even rustig gezeten met een bakkie koffie voor de laatste 50km.
Wat een prachtige overwinning voor Gesink! Fraai dat hij zich heeft herpakt na al die teleurstellingen en er is geen mooiere manier om al zijn criticasters weerwoord te bieden. Geweldig Robert!
Voor het GC gaat Froome nog toeslaan straks in de TT maar met nog een loodzware week te gaan weet ik nog niet of het Froome of Quintana gaat worden. De jump van Yates naar 4 is ook een leuke factor want de twee Orica's staan nu rond de 2 min. Wie weet wat daar nog voor konijn uit de hoge hoed komt.
Wat een prachtige overwinning voor Gesink! Fraai dat hij zich heeft herpakt na al die teleurstellingen en er is geen mooiere manier om al zijn criticasters weerwoord te bieden. Geweldig Robert!
Voor het GC gaat Froome nog toeslaan straks in de TT maar met nog een loodzware week te gaan weet ik nog niet of het Froome of Quintana gaat worden. De jump van Yates naar 4 is ook een leuke factor want de twee Orica's staan nu rond de 2 min. Wie weet wat daar nog voor konijn uit de hoge hoed komt.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
DeletedUser01
- Forum-lid
De Condor van Varsseveld vliegt weer, hulde!
En? Stoelgang weer op orde ?Zorro schreef:Nondeju! Ik had een heel ander avondeten op het programma staanDus ipv van varkenshaas in gefermenteerde zwarte bonensaus met knoflook en peultjes wordt het mijn schoen.
Benieuwd hoe lang je over een schoen met carbonnen zool doet
Dit had Gesink echt nodig. Mooi dat je het najaagt en het ook lukt. Dit zal hem echt een boost geven.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- robbebopper
- Forum-lid HC
Toch weer een mooi begin van deze etappe! Contador en Quintana in een kopgroep!
- Infinito GB
- Forum-lid
Schakel net in maar kan iemand mij uitleggen waarom Movistar aan het rijden is op kop van het peleton?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ernie C. schreef:Mooie aanval van Contador en Quintana!
Deze etappes zie je toch echt nooit in de tour hé.robbebopper schreef:Toch weer een mooi begin van deze etappe! Contador en Quintana in een kopgroep!
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Omdat de bijna hele Sky train erachter zit.G.B. Lux Dream schreef:Schakel net in maar kan iemand mij uitleggen waarom Movistar aan het rijden is op kop van het peleton?
Wel jammer dat Astana en Orica gaan helpen.
Campagnolo Ultra Dork
- robbebopper
- Forum-lid HC
Het verschil groeit nog steeds. Mooi hoor. 
Ik eigenlijk de hele Vuelta tot nu toe gemist. Ik kijk gisteren en vandaag met beide keren mooie ritten. We moeten nog maar gaan kijken wat vandaag brengt.
Ik nog een schoen over
Ik nog een schoen over
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock