Zelf verdien ik al een kleine 20 jaar een heel behoorlijk boterham aan virtuele producten. Bij de eerste hoos vlak na de eeuwwissel waren er guru's die alles wat fysiek was afschreven. Juist de knuffelbaarheid (ik gebruik het hierboven al eerder) is voor veel consumenten erg belangrijk. De ene consument heeft die behoefte wat meer bij een ander type product maar nagenoeg alle consumenten hebben met een aantal producten naast virtueel contatct/veschijningsvorm ook behoeft aan iets tastbaars.
Als dat zo is dan moeten die twee werelden (fysiek en virtueel) elkaar dus JUIST versterken en als het wel verschillende proposities zijn (Roderick legt die stelling neer) moet je het dus onder een ander label aanbieden. Dat is echt geen rakettechniek
Leuk dat ze bij Fiets op de redactie weten (wel heel intern gericht die opmerking) wat de propositie is, maar als dat zo is had ik hem als EERSTE reactie in dit topic geplaatst met het vriendelijk verzoek om de TSer te vragen of hij BINNEN de propositie valt.
Zo ja laat hem dan concreet worden met z'n kritiek, zo nee moet hij niet zeuren want hij hoort niet tot de doelgroep.
Ook dit is geen rakettechniek en ik durf te beweren dat ze het bij Fiets niet weten (anders stond deze er toch allang?) en maar een beetje hap snap van alles walletjes proberen mee te eten.
In die zin krijgt de eerste post van de TSer op inhoud (de vorm is wellicht wat onhandig) meer en meer betekenis.