Wielerseizoen 2015
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb daar stukje Strada Bi gereden, maar kon mij niet echt voorstellen dat je daar vol koerst. Is veel minder gelijk dan je zo zou denken!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ja, da's behoorlijk balen! (sorry voor de goedkope woordspeling...)
Nu ja, de Vlaamsche wielersupportersschare heeft natuurlijk nog Vanmarcke om zich mee te troosten. Sneu voor Boonen, maar wat hoop ik dat die jongen dit jaar een hoofdprijs wegkaapt!
Nu ja, de Vlaamsche wielersupportersschare heeft natuurlijk nog Vanmarcke om zich mee te troosten. Sneu voor Boonen, maar wat hoop ik dat die jongen dit jaar een hoofdprijs wegkaapt!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Lullig voor Tom maar we kunnen nu als Nederlander weer gewoon naar Sporza kijken zonder een om de minuut reperterende lofzang op Tom Boonen 
Zo heb ieder nadeel weer een voordeel, zoals een groot filosoof ooit zei.
Zo heb ieder nadeel weer een voordeel, zoals een groot filosoof ooit zei.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Tjah spijtige zaak.
Ben niet bepaald een supporter van Boonen, maar hij zorgde toch altijd mee voor de koers. Nooit verlegen om onderweg enkele bommetjes te laten vallen.
Alles op Vanmarcke en Van Avermaet dan maar als Belg zijnde.
Ben niet bepaald een supporter van Boonen, maar hij zorgde toch altijd mee voor de koers. Nooit verlegen om onderweg enkele bommetjes te laten vallen.
Alles op Vanmarcke en Van Avermaet dan maar als Belg zijnde.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat Terpstra wel stiekum een glimlach heeft gehad...scheelt weer een concurrent in eigen gelederen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Is het nog iemand opgevallen dat Voeckler op een soort cyclocross fiets reed in P-N? Waarom?
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
- amclassic-fan
- Forum-lid HC