Wind Cycleworks
- Wolfhound32
- Forum-lid
Door die strakke las lijkt het wel een carbonframe. Ik ben zoooo benieuwd naar het eindresultaat!
- Forum-lid
- Contact
Heel tof geworden. De kleur is heel gaaf. Benieuwd naar het definitieve eindresultaat!
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
goed bezig!
@lookkg461: gezien zijn opmerking dat de gekochte gereedschappen niet enkel voor dit frame zijn, zal bart nog wel meer bouwen...zal vast ook wel voor anderen dan zichzelf zijn
ben toch wel benieuwd naar het gewicht. zou knap zijn als je onder de 2.5 kg blijft voor frame en vork
@lookkg461: gezien zijn opmerking dat de gekochte gereedschappen niet enkel voor dit frame zijn, zal bart nog wel meer bouwen...zal vast ook wel voor anderen dan zichzelf zijn
ben toch wel benieuwd naar het gewicht. zou knap zijn als je onder de 2.5 kg blijft voor frame en vork
@ lookkg461: Ik ben zeker van plan om nog meer te gaan bouwen en inderdaad ook voor anderen.
Daar kom ik binnenkort uitgebreider op terug.
Daar kom ik binnenkort uitgebreider op terug.
Hier een filmpje van hoe Colango een stalen frame bouwt:
http://youtu.be/LdOWRbk5x-Q
Ik vind dat het frame van Bart er een stuk eleganter uitziet dan dat van Colnago hoor.
http://youtu.be/LdOWRbk5x-Q
Ik vind dat het frame van Bart er een stuk eleganter uitziet dan dat van Colnago hoor.

Schitterend! Ben zelf redelijk handig maar dit zie ik mezelf niet 1 2 3 doen! Grote klasse!
@ TL@: Altijd leuk, zo'n filmpje van een vakman in actie.
Op het gebruikte materiaal na kan de Colnago Master bijna niet meer verschillend zijn als mijn frame: lugs, klassieke geometrie, dunne buizen, gewone remmen, kabels buitenlangs. Laat mooi zien dat je met staal alle kanten op kan.
Op het gebruikte materiaal na kan de Colnago Master bijna niet meer verschillend zijn als mijn frame: lugs, klassieke geometrie, dunne buizen, gewone remmen, kabels buitenlangs. Laat mooi zien dat je met staal alle kanten op kan.