Nee, anderen ( DC en Timo 2.0)beginnen steeds opnieuw! Niet ik ! Maar als jullie er lol in hebben ga ik gewoon weer door hoor. Ik schreef dat ik er mee zou stoppen en ging ervan uit dat anderen dit zouden begrijpen en de zaak verder zouden laten rusten. Maar nee hoor, gewoon weer doorgaan. Zoals jullie willen hoor.Weertx schreef:+zuchtrob74 schreef:Hee Marconi,
je schrijft 3 post geleden dat je het erbij zou laten en nu begin je weer. Jij bent niet van de uitdrukking "een man een man, een woord een woord"?
Olympische Spelen 2012
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
Deleted_User
- Forum-lid

-
DeletedUser01
- Forum-lid
Om het eens over een andere boeg te gooien:
Hoe staan we er wat het baanwielrennen betreft voor? Kanis, Hijgenaar, Kirsten Wild, Teun Mulder?
Te zien vanaf komende donderdag.
Hoe staan we er wat het baanwielrennen betreft voor? Kanis, Hijgenaar, Kirsten Wild, Teun Mulder?
Te zien vanaf komende donderdag.
Als je al aangeeft dat je het er verder bij laat dan verplichten de reacties van anderen je toch niet om (tegen je zin) door te gaan?marconi schreef:Nee, anderen ( DC en Timo 2.0)beginnen steeds opnieuw! Niet ik!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Je vraagt mij hier iets en daar geef ik dan een antwoord op.timo2.0 schreef:Als je al aangeeft dat je het er verder bij laat dan verplichten de reacties van anderen je toch niet om (tegen je zin) door te gaan?marconi schreef:Nee, anderen ( DC en Timo 2.0)beginnen steeds opnieuw! Niet ik!
Ik meende toen ik aangaf ermee te stoppen dat anderen dit zouden begrijpen en er dan ook niet meer over beginnen. Helaas blijkt dit een onjuiste veronderstelling mijnerzijds te zijn geweest. Mea culpa!
Mijn mening over het NL mannenwielrennen is nu wel bekend en ik heb er ook geen enkele reactie op mogen ontvangen die wél aansprekende overwinningen heeft aangetoond.( Overwinningen in klassiekers, etappes, gedragen jerseys in grote ronden, EK s en WKs incl. OS)
Het lijkt mij daarom niet verstandig om hierover nog verder te discussiëren temeer omdat de harde feiten mijn gelijk aantonen. Tevreden?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
LOL, het is goed met je. Die resultaten, met context, zijn in diverde topics al meerdere malen gegeven, uitgebreid besproken en horen niet thuis in dit topic over de olympische spelen. Wat er wel thuishoort is de kritiek die je kreeg op je opmerking dat de mannen er deze olympische spelen "niets van bakten". Je wil er verder niet op doorgaan: doe dat dan ook niet 
fietsen doe ik net als een prof,
timo2.0 schreef:LOL, het is goed met je. Die resultaten, met context, zijn in diverde topics al meerdere malen gegeven, uitgebreid besproken en horen niet thuis in dit topic over de olympische spelen. Wat er wel thuishoort is de kritiek die je kreeg op je opmerking dat de mannen er deze olympische spelen "niets van bakten". Je wil er verder niet op doorgaan: doe dat dan ook niet
Flaimbait..... hou toch eens op met deze farce.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Laten we het dan even democratisch oplossen. Degene die als eerste 3 tegenstanders heeft die post niets meer in dit topic.
Laat ik maar aftrappen: Mijn stem gaat overduidelijk naar marconi!
- ophetkantje
- Forum-lid
Je stem als tegenstander?gaisdergerman schreef:Laten we het dan even democratisch oplossen. Degene die als eerste 3 tegenstanders heeft die post niets meer in dit topic.
Ik ben tegen Marconi, zijn er als ik het goed begrijp dan al 2.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
materialist
- Forum-lid
Wachten wachten, even nieuw kratje bier halen
Do kin der mar druk mei weze