Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 01 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 01 Maart 2006er staan trouwens ook tegenstrijdigheden in, is het nu een probleem met de pen of met de klem?.
Eerst echte bewijzen voordat er weer iets beschuldigends gepost wordt.
Thomas, ik stel alleen vast dat deze persoon vertraging heeft met de levering en dat hij dat schrijft als oorzaak. Je kan het nalezen op deze link: <SPAN class=topictitle><A class=topictitle href= "
http://www.wielertoerist.be/forum/viewtopic.php?t=7232"> Ridley Noah</A>. Je kan hem daar ook een message sturen... en ik denk niet dat hij "subjectief" is (in de zin van: "tegen Ridley") is als hij zo'n frame bestelt.</SPAN>
thomas, leuke naam, zal jou dan judas noemen? heb de link gelezen en ik maak eruit op dat er iets is met de zadelpenklem, ALS dat dan zo is is dat een jammerlijk geval, maar heeft het niets te maken met het frame zelf.
we zullen hierom wat meer nieuws moeten vernemen eer er weer een snel negatief eindoordeel wordt geveld, immers iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar eerlijkshalve, waar rook is is vuur.