Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 09 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Waterman op 09 Februari 2007
Rene, heb kans dat ie bij mij in de buurt komt.
Zandzakken voor de deur!!!
Big rosa is in slaap gedonderd ...die ouwe Haagse....%%^@^..
Moooaaaahhhhhhhhh...
Greetz Rene
Vandaag gefietst in 2007?
Hahahaha,
Goed je best doen , nietwaar ...anders mot ik je ff een handje komen helpen.mooaaahhhhh...Vlgs mij kan jij 1 vrouwtje amper de baas, maar vooruit ik gun je het voordeel van de twijfel.....
Veel plezeier ouwe reus......
Greetz Rene
Goed je best doen , nietwaar ...anders mot ik je ff een handje komen helpen.mooaaahhhhh...Vlgs mij kan jij 1 vrouwtje amper de baas, maar vooruit ik gun je het voordeel van de twijfel.....
Veel plezeier ouwe reus......
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Lekker vandaag een ATB-toertocht in Liessel gereden . Het was niet druk , mede door de regen die viel. Met de fiets er heen en ook weer terug + de rit = 60 km , wel in 3u en 21min , het was ook vrij modderig en dus zwaar.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Vanmorgen met goeie moet kleding aan en ATB buiten gezet begint het verdomme te regenen dus dan maar effe wachten dacht ik .Na 10min nog maar effe wachten dat dacht ik niet dus .Het bos van Afferden in het werd een leuke tocht van 1:45 met veel wind ,regen en Modder ja ik zag er weer uit als een varken . Er lagen nogal wat bomen over mijn route maar dat zorgde voor een leuke afwisseling.
cornelli racing cycles Uden
Stond j.l. zondagochtend al vroeg naast m'n bedje voor een flinke tocht. Maar na een blik op de diverse radarsites besloot ik m'n training naar de avond te verplaatsen. Deze gok pakte goed uit. 's Avonds langs de A59 flink door kunnen trappen.
2 u 20 min. 68 km
Maandagochtend een kort herstel rondje op m'n sportfietsje...
2 u 20 min. 68 km
Maandagochtend een kort herstel rondje op m'n sportfietsje...
"Afstappen is geen optie"
&%/%$# ik zit nu 4 dagen met behoorlijke buikgriep en zal nog een week nodig hebben voor weer op kracht en gewicht te zijn. Ik ben tamelijk afgevallen in korte tijd. Nu was het weer al niet bijzonder afgelopen dagen maar voordat ik weer goed op de fiets kan, ben ik dus nog eens een week verder. bah
Ik wens je beterschap met de snelle manier van gewicht verliezen Waterman.Ikzelf heb gisteren vooor de de raam met zweet in de handen zitten te balen maar ja vandaag maakt veel goed al is het na 2 nachtdiensten dus behoorlijkl moe na 1uur daarom maar met de staart tussen de benen naar huis getrapt. Tevens had ik me verkeken op de temperatuur dus 3/4 broek en 2 shirtjes was te weinig. Toch nog 1:20 Heijen-Hommersum-Asperden-Kessel-Venzelderheide- Ottersum-Gennep - Heijen.
cornelli racing cycles Uden
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nadat dinsdag de training maar heb laten zitten omdat ik het wat te hard vond regenen (toen maar gaan zwemmen). Gisteren wel ruim 2 uur in de miezer gereden, het ging net goed qua mijn lichaamstemperatuur. Het was wel koud aan het einde, maar na even onder de douche was het zo weg (dat heb ik wel eens anders meegemaakt).
Vanochtend met een groepje naar een helling in Duitsland geweest waarvan ik de naam al weer ben vergeten. Waren best leuke klimmetjes, toen ik thuis was had ik ruim 3 uur gereden. Daarna moest ik nog even naar Brama in Borne, dus kwam ik in dit heerlijke weer uit op bijna 4,5 uur. Morgen 2 uurtjes kracht training, zaterdag 2 tot 3 uur duurtraining, zondag trainingswedstrijdje.
Vanochtend met een groepje naar een helling in Duitsland geweest waarvan ik de naam al weer ben vergeten. Waren best leuke klimmetjes, toen ik thuis was had ik ruim 3 uur gereden. Daarna moest ik nog even naar Brama in Borne, dus kwam ik in dit heerlijke weer uit op bijna 4,5 uur. Morgen 2 uurtjes kracht training, zaterdag 2 tot 3 uur duurtraining, zondag trainingswedstrijdje.
Vandaag eindelijk weer eens goed kunnen trainen. Heb het dan ook goed gevoeld! Ben een paar keer flink in het rood gaan zitten, maar dat was dan ook hard nodig..
Kwam overigens nog een forumlid tegen dacht ik.. had geen forumkledij aan, maar ik herkende ´m van een foto..
wie het was, daar moet ik nog even achter komen..
Het was tussen Eindhoven/ Veldhoven en Hilvarenbeek ergens..
Kwam overigens nog een forumlid tegen dacht ik.. had geen forumkledij aan, maar ik herkende ´m van een foto..
wie het was, daar moet ik nog even achter komen..
Het was tussen Eindhoven/ Veldhoven en Hilvarenbeek ergens..
Train ze!