Parlee
Off topic, Casran wat zijn je gebruikservaringen van de emporelli bidonhouders? Blijven ze wat vast zitten op slechte baan,rammelen ze niet,krijg je ze er gemakkelijk uit ?(in tegenstelling tot de tune)
Ik zoek ook nog een setje carbon of titanium bidonhouders voor mijn nieuwe cannondale supersix!
Ik had mijn oog laten vallen op de tune/btp mtb versie van 12gr ofwel de carbon/ti van cannondale zelf 24gr!
Ik zoek ook nog een setje carbon of titanium bidonhouders voor mijn nieuwe cannondale supersix!
Ik had mijn oog laten vallen op de tune/btp mtb versie van 12gr ofwel de carbon/ti van cannondale zelf 24gr!
Cannondale SYSTEMSIX my best bike ever.
-
cyclelicious
- Forum-lid
Waar kan je de prijzen vinden van Parlee?
Nadat ik abrupt afscheid heb moeten nemen van mijn De Rosa King XLight ben ik op zoek gegaan na vervanging mijn shortlist was uitgekomen op;
1. De Rosa King 3
2. Simplon Pavo
3. Cervelo R3SL
4. Parlee Z4
Uiteindelijk is het de Z4 geworden vanwege de klassieke uitstraling, wielen zullen nog vervangen worden door een setje LW's deze zijn nog ter reparatie bij Carbonsport. Andere wensen zijn zwarte kettingbladen voor maar dit zal een winterklusje worden....
Paar foto's ben niet zo een goede fotograaf...

1. De Rosa King 3
2. Simplon Pavo
3. Cervelo R3SL
4. Parlee Z4
Uiteindelijk is het de Z4 geworden vanwege de klassieke uitstraling, wielen zullen nog vervangen worden door een setje LW's deze zijn nog ter reparatie bij Carbonsport. Andere wensen zijn zwarte kettingbladen voor maar dit zal een winterklusje worden....
Paar foto's ben niet zo een goede fotograaf...

YFood !!!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Waar ik vooral benieuwd hoe de fiets gaat bevallen, hou ons s.v.p. op de hoogte!
Ik ben vorige keer afgehaakt, omdat ik Z4 alleen uit Engeland kon laten komen.
Waar heb jij hem vandaan?
Ik ben vorige keer afgehaakt, omdat ik Z4 alleen uit Engeland kon laten komen.
Waar heb jij hem vandaan?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!