Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fanclub Liz Hatch

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 23 feb 2008 21:39

Rijden ze op dat niveau met ksyrium equippes?
Groet,
Mike

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 23 feb 2008 21:41

[quote="mike biker"]Rijden ze op dat niveau met ksyrium equippes?[/quote]

Het kan nog veel gekker. op cyclingnews stond een foto van een van de fietsen van het dames peloton waar een ultegra TRIPLE crankstel gemonteerd was, met daarop een 54 Dura-Ace buitenblad..
moet een heerlijke combinatie zijn een 54 buitenblad en een kleinste blad wat 30 bedraagd :D

m_giant
Forum-lid

m_giant 29 feb 2008 23:05

Het is al bijna weer een week stil in het Lizz topic, dus toch maar weer eens tijd om wat te plaatsen.

[img=http://img142.imageshack.us/img142/9695/dscn2297vb6.jpg]
De één een mooiere camera, de ander een mooier koppie. Eerlijke verdeling dacht ik zo :p

Is trouwens een foto van Lizz die een bezoek brengt aan de Ronde van Californië.

Lizz had trouwens op haar blog een "prijsvraag" uitgeschreven vanwege het feit dat Vanderkitten 3 jaar bestaat. Degene die haar als eerste zou mailen wat de naam van de Vanderkitten logo/mascotte was, zou een prijsje winnen.

In een gekke bui maar een mailtje gestuurd en tot mijn stomme verbazing was ik de eerste die het goede antwoord gemaild had. Nu dus wachten tot mijn prijsje vanuit de US arriveert :D
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL

ArVee
Forum-lid

Gebruikersavatar ArVee 29 feb 2008 23:41

@M_Giant

Misschien wel een avondje stappen als ze in België is om te fietsen.
Samen aan de Westmalle, niet slecht :D
Bikers are not alone

m_giant
Forum-lid

m_giant 29 feb 2008 23:45

[quote="Puffdaddy"]@M_Giant

Misschien wel een avondje stappen als ze in België is om te fietsen.
Samen aan de Westmalle, niet slecht :D[/quote]

Zou ik niet afslaan, lijkt mij zeker wel eens gezellig om onder het genot van een biertje eens te praten over het wielrennen. (Heb toch wel wat vraagjes over het wielrennen in de VS.)

Maar ze heeft mijn adres nu al, moest ik doorgeven voor het opsturen van de prijs. Had nergens in het mailtje staan dat ik uit Nederland kwam, maar aangezien mijn achternaam in mijn mailadres stond, had ze al geconcludeerd dat ik of uit België kwam of uit Nederland :D

ArVee
Forum-lid

Gebruikersavatar ArVee 29 feb 2008 23:56

Heb jij haar adres ook ;)

Nu even zonder gekheid, wel leuk dat je een prijsje hebt gewonnen.
We horen wel wat het was.
Bikers are not alone

m_giant
Forum-lid

m_giant 01 mar 2008 00:55

[quote="Puffdaddy"]
Nu even zonder gekheid, wel leuk dat je een prijsje hebt gewonnen.
We horen wel wat het was.[/quote]

Dat krijg je nu te horen! Kreeg toenet een mailtje van Liz terug. Ze hebben zitten tobben wat ze mij moeten geven, aangezien ze op dit moment alleen vrouwenkleding maken.

Maar ze hebben besloten dat ik een (team)shirt krijg met alle handtekeningen van de dames! (en nog wat Vanderkitten kleinigheden) Shirt word zeker ingelijst op mijn kamer gehangen! (enige nadeel is dat het nog wel even kan duren voordat ik het heb, aangezien het wat heen en weer gestuurd moet worden tussen de dames, om iedereen te laten tekenen.)

Ik ben er helemaal blij mee :d

whocares
Forum-lid

whocares 01 mar 2008 07:58

Niet vergeten om er een foto van te posten.

Gefeliciteerd nog.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

whocares
Forum-lid

whocares 01 mar 2008 08:03

Gefeliciteerd nog en niet vergeten er een foto van te plaatsen in dit topic.

[quote="mike biker"]Rijden ze op dat niveau met ksyrium equippes?[/quote]

Ze moeten nog de Spinergy wielsets krijgen van de sponsor en ze wachten nog op de full carbonversie van de shifters van Driven .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 02 mar 2008 23:55

Vette prijs man, echt super! Ik wil zeker ook een foto zien. Is je eventuele vriendin/vrouw er wel blij mee als je die aan de muur hangt thuis?

m_giant
Forum-lid

m_giant 03 mar 2008 09:13

Alp d'Huez53:15 schreef:Vette prijs man, echt super! Ik wil zeker ook een foto zien. Is je eventuele vriendin/vrouw er wel blij mee als je die aan de muur hangt thuis?

Op dit moment vrijgezel, dus daar hoef ik mij geen zorgen om te maken. En mocht ik wel een vriendin hebben, dan had ze pech gehad. Het gaat om een shirt met handtekeningen, niet om een date met Liz :p

Foto komt er ook wel, moet hem ook voor Liz maken. Las trouwens vanochtend weer een nieuw bericht van Liz, en shirt gaat nogal een reis maken:
I've had the shirt signed by 5 girls so far, it will go out in the mail to Canada tomorrow to get 2 more signatures. Then to Oregon, and then to Georgia and finally to you! The only thing you must promise me is this- a picture when you get it for my blog. :)

Plaats reactie