+1fietsvriend schreef:Laat iedereen lekker zelf bepalen hoe groot de zadeltassen zijn die ze meenemen. Ook al ziet t er niet uit, sommige mensen vinden t gewoon handig. Net als spatborden op een racefiets. En nu weer on-topic aub. Wie heeft er een nieuwe Trek gescoord?
PS ik vind dt-fouten niet staan op een forum
Trek
-
tosstheboss
- Forum-lid
op een waterfiets kom je ook vooruit
-
gekke_henkie
- Forum-lid
ik vindT het wel jammer dat van jou iemand met dyslectie zich niet op forums mag begeven. Dank je. (wat mij betreft had het forum ook een spellingscontrole gehad, maar dat zit er helaas niet op.)fietsvriend schreef:Laat iedereen lekker zelf bepalen hoe groot de zadeltassen zijn die ze meenemen. Ook al ziet t er niet uit, sommige mensen vinden t gewoon handig. Net als spatborden op een racefiets. En nu weer on-topic aub. Wie heeft er een nieuwe Trek gescoord?
PS ik vind dt-fouten niet staan op een forum
Daarnaast vindT ik ook dat iedereen voor zichzelf mag bepalen of hij een fietstas(je) of spatbord op zijn fiets monteerd, alleen een forum bestaat ondat iedereen zich daar zijn MENING mag geven.
Volgens mij is dat het nut van een forum.... En havana gaf aan dat hij hem nogal groot vondt, ik deel zijn mening.
Maar ok On-topic. Verder vindt ik het er een aardige fiets uit zien hor!!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
-
fietsvriend
- Forum-lid
@gekke Henkie: je weet wel hoe t hoort!
Michiel
Ik kan me ook aansluiten in het Trek topic. 2,5 week geleden een Trek 2.5 2011 gekocht en na 500 kilometer kan ik niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben.

Btw de ventieldopjes mogen van mijn part wit of blauw zijntommymang schreef:Mooi dat witte accentMacer77 schreef:Ik kan me ook aansluiten in het Trek topic. 2,5 week geleden een Trek 2.5 2011 gekocht en na 500 kilometer kan ik niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben.
Veel plezier ermee !
Dat lijkt mij ook wel sterk. De 2012 modellen waren er vorig jaar ook pas aan het einde van het seizoen.tommymang schreef:Toch niet in elke winkel vrees ik... Je vindt bijna overal nog genoeg modellen van 2012.NoChain schreef:Heel mooi! Waar heb je die nog nieuw gevonden? 2013 modellen zijn binnen een maand al daar.
Volgende maand is misschien al wat rap maar vorig jaar waren in Juli de 2.5's al op stock hoorMooMoo schreef:Dat lijkt mij ook wel sterk. De 2012 modellen waren er vorig jaar ook pas aan het einde van het seizoen.tommymang schreef:Toch niet in elke winkel vrees ik... Je vindt bijna overal nog genoeg modellen van 2012.NoChain schreef:Heel mooi! Waar heb je die nog nieuw gevonden? 2013 modellen zijn binnen een maand al daar.
Bij 12gotrading.nl, was flink in de aanbieding voor 1299,-.. Ging eigenlijk voor het 2012 model heen, maar het prijsverschil was zo groot en ik vond deze kleurstelling zo geslaagd dat het uiteindelijk het 2011 model werd.NoChain schreef:Heel mooi! Waar heb je die nog nieuw gevonden? 2013 modellen zijn binnen een maand al daar.
Ik ben nu net overgestapt van een fiets met een recht stuur naar een gebogen stuur, dus dat is al een heel stap.spook schreef:Fraai fietsje.
(En trek je maar niet te veel aan van de spacerpolitie...)