Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
In het voetbal zie je dat de beste spelers zelden de beste trainer/coach worden….
Clement heb ik leren waarderen. Ballegooien wil gewoon niet lukken helaas.
Clement heb ik leren waarderen. Ballegooien wil gewoon niet lukken helaas.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ballegooien is wat autistisch, althans zo zegt hij zelf. Kroon houdt hem als nuchtere (noord?)Hollander aardig bij de les vind ik.
Adversity is the Catalyst of Change
José de Cauwer verliest 51-jarige dochter, Debbie, aan kanker. Jose verloor eerder al (lang geleden) zijn vrouw aan kanker.
Debbie, getrouwd met lokale legende Mario 'Punk' accordeonist laat vier kinderen na.
Geef José wat ruimte en begrip de komende tijd.
https://www.hln.be/temse/debbie-51-doch ... ~adee6a8b/
Debbie, getrouwd met lokale legende Mario 'Punk' accordeonist laat vier kinderen na.
Geef José wat ruimte en begrip de komende tijd.
https://www.hln.be/temse/debbie-51-doch ... ~adee6a8b/
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Ik las net dat José vanaf maandag toch weer aanschuift voor commentaar, als het enigszins gaat. Heftig om mee te maken zeg.
Ik las ook net dat Andries Lamain de vervanger is van Joris van den Berg in de Tour. Dat vind ik persoonlijk een hele grote verbetering. Andries is serieuzer en geeft prettig commentaar. De slechtegrappendichtheid van Joris was tenenkrommend bij wielrennen (shorttrack doet hij daarentegen heel erg goed).
Ik las ook net dat Andries Lamain de vervanger is van Joris van den Berg in de Tour. Dat vind ik persoonlijk een hele grote verbetering. Andries is serieuzer en geeft prettig commentaar. De slechtegrappendichtheid van Joris was tenenkrommend bij wielrennen (shorttrack doet hij daarentegen heel erg goed).
De eerste zege(n) voor NL is binnen!Mehekachtohapi schreef: ↑04 jul 2025 09:51 Ik las ook net dat Andries Lamain de vervanger is van Joris van den Berg in de Tour. Dat vind ik persoonlijk een hele grote verbetering. Andries is serieuzer en geeft prettig commentaar. De slechtegrappendichtheid van Joris was tenenkrommend bij wielrennen (shorttrack doet hij daarentegen heel erg goed).
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Adversity is the Catalyst of Change
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Maak kennis met de nieuwe NOS-commentator tijdens de Tour: “Je moet niet een al te groot ego hebben”“Ik denk dat het in het verlengde van mijn persoonlijkheid ligt. Het gaat niet om mij, om er de Andries-show van te maken. Het gaat om de renners of de co-commentator, dat is de deskundige, de expert. Die probeer ik in zijn kracht te zetten.”
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerste 2 weken Boogert, dan Clement als co-commentator. En aansluitend doet Lamain ook de Tour Femmes*. Goede zet van NOS als je het mij vraagt.
*hopelijk niet alleen met Kletskous Kneteman, maar ook met Van Vleuten.
*hopelijk niet alleen met Kletskous Kneteman, maar ook met Van Vleuten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!