Commentaar op commentaar
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hou hier alsjeblieft mee op mensen!!
1) je gaat het nooit winnen.
2) het is totaal irrelevant.
3) het gaat over meningen en interpretaties, een discussie die dus eindeloos door kan gaan zonder enige uitkomst.
1) je gaat het nooit winnen.
2) het is totaal irrelevant.
3) het gaat over meningen en interpretaties, een discussie die dus eindeloos door kan gaan zonder enige uitkomst.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Los van de emoties en puur naar commentatorskwaliteiten gekeken denk ik dat de meerderheid dan toch voor een terugkeer van Danny zal kiezen.
Tenzij je graag met Joris of Marijn opgezadeld wil blijven zitten
DN met Van Vleuten bij de dames (al was de combi Danny-Roxane ook gewoon goed) en Danny/Andries Lamain/Boogie/Clement in de pool voor de mannen. Ik ben voor
NOS hoeft alleen maar even te tekenen 
Tenzij je graag met Joris of Marijn opgezadeld wil blijven zitten
DN met Van Vleuten bij de dames (al was de combi Danny-Roxane ook gewoon goed) en Danny/Andries Lamain/Boogie/Clement in de pool voor de mannen. Ik ben voor
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Jip vandaag tijdens de ronde van Zwitserland over de valpartij van Benoot:
“Tja hij viel over een stoeprand die er eerst niet was maar die dus opeens verscheen “
Huh?!
Koers manipulatie?
“Tja hij viel over een stoeprand die er eerst niet was maar die dus opeens verscheen “
Huh?!
Koers manipulatie?
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Maar dan die twee in de ronde van België (baloise Belgium tour of hoe het ook heet)
Inside informatie uit de koers en over ex- pelotongenoten. Mooi verslag en scherpe analyse.
Zoiets hoor ik graag !
Inside informatie uit de koers en over ex- pelotongenoten. Mooi verslag en scherpe analyse.
Zoiets hoor ik graag !
-
Patrick VB
- Forum-lid
Sepp doet het idd goed als co-commentator.
Alleen nog wat oefenen op de uitspraak van de g en de h.
Alleen nog wat oefenen op de uitspraak van de g en de h.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Sepp hoort thuis in het rijtje van Nijs/Hoste en Bakelants
-
Tussendoor
- Forum-lid
Sepp Kuss??
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Je bedoelt de h en de gPatrick VB schreef: ↑21 jun 2025 21:19 Sepp doet het idd goed als co-commentator.
Alleen nog wat oefenen op de uitspraak van de g en de h.![]()
-
Patrick VB
- Forum-lid
Inderdaad 

Ik heb me deze week al groen en blauw geërgerd over het commentaar op Eurosport tijdens de Baloise Belgium tour. Ik had eerst niet door dat die verschrikkelijke zaagstem die van Breukink was en ik zat dus echt te denken dat ze een commentator van een andere sport hadden opgevist omdat het zo'n drukke periode is. Ook de hoofdcommentator doet het niet beter. Wat daar allemaal uitkomt seg... Een greepje:
- "Zo'n bidon water over je hoofd bij warm weer, denk je dat dat helpt Erik?"
- "Als de voorsprong van die 3 klopt (23 s) gaat het peloton nog hard moeten rijden om in de gouden km voor de seconden te sprinten (was nog 1 km te gaan)."
- "Hoeveel mag Nys in de tijdrit maximaal verliezen op Ganna om nog kans te maken op de eindzege?" Breukink:"Hij is wel goed denk ik, ik denk dat hij in de tijdrit een half minuutje gaat verliezen" (Dat was de vraag niet).
- "Is dat een nadeel voor de renners Erik, zoals de regels i.v.m. bevoorrading nu zijn?" "Goh ja, ik heb begrepen dat de regels wel verstrengd zijn" (Ja man, de vraag was dus wat je daarvan vindt).
- "Merlier zag in de sprintvoorbereiding dat zijn lead-out zich klem ging rijden en had het inzicht om zelf een andere weg te kiezen". Erik: "Ja, maar in de tour gaat de voorbereiding nog een tand sneller, daar zou het niet zo gemakkelijk zijn om het zelf op te lossen" Hoofdcommentator: "Ah, dus in dat geval is het dan slimmer om toch bij de lead-out te blijven?"
- enz.
Het is een verademing om dan Jeroen & Jip in Zwitserland te horen.
- "Zo'n bidon water over je hoofd bij warm weer, denk je dat dat helpt Erik?"
- "Als de voorsprong van die 3 klopt (23 s) gaat het peloton nog hard moeten rijden om in de gouden km voor de seconden te sprinten (was nog 1 km te gaan)."
- "Hoeveel mag Nys in de tijdrit maximaal verliezen op Ganna om nog kans te maken op de eindzege?" Breukink:"Hij is wel goed denk ik, ik denk dat hij in de tijdrit een half minuutje gaat verliezen" (Dat was de vraag niet).
- "Is dat een nadeel voor de renners Erik, zoals de regels i.v.m. bevoorrading nu zijn?" "Goh ja, ik heb begrepen dat de regels wel verstrengd zijn" (Ja man, de vraag was dus wat je daarvan vindt).
- "Merlier zag in de sprintvoorbereiding dat zijn lead-out zich klem ging rijden en had het inzicht om zelf een andere weg te kiezen". Erik: "Ja, maar in de tour gaat de voorbereiding nog een tand sneller, daar zou het niet zo gemakkelijk zijn om het zelf op te lossen" Hoofdcommentator: "Ah, dus in dat geval is het dan slimmer om toch bij de lead-out te blijven?"
- enz.
Het is een verademing om dan Jeroen & Jip in Zwitserland te horen.
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Van den Bos is niet onaardig voor een cursus steno of nieuw uit te vinden dichtvorm "staccato zonder stiletto." Vanmarcke is uitmuntend voor wie niet in slaap kan vallen: een Vlaamse voorlezer van de wikipedia die te veel z'n best doet om commentator te spelen. Breukink vind ik aangenaam, deskundig, zonder franje en uitermate vriendelijk.