Wielerseizoen 2025
Omdat hij volgens de "whereabouts" in Mexico traint. 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat doet een Demi Vollering op het NK?
100% kans op een massasprint waar ze niks te halen heeft en wel kans op lelijke valpartijen.
Gelukkig viel deze val mee.
100% kans op een massasprint waar ze niks te halen heeft en wel kans op lelijke valpartijen.
Gelukkig viel deze val mee.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
En natuurlijk Wiebes. Blijft bizar hoe iedereen zich naar de SDWslachtbank laat leiden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Kooij gaat nog genoeg kansen krijgen op mooie zeges. Van Poppel mag straks weer voor Meus leadout spelen (ondankst dat de Nederlandse pers vindt dat hij voor eigen kans moet gaan). Voor hem is het waarschijnlijk de mooiste uit zijn carrière.
Ook altijd leuk als het sterkste blok gekraakt wordt. Gisteren kwam nog even het Franse kampioenschap bij de dames voorbij. Dat was meer clubkampioenschap van FDJ, aangevuld met kansloze figuranten.
Dan is een massasprint zo gek nog niet.
Ook altijd leuk als het sterkste blok gekraakt wordt. Gisteren kwam nog even het Franse kampioenschap bij de dames voorbij. Dat was meer clubkampioenschap van FDJ, aangevuld met kansloze figuranten.
Dan is een massasprint zo gek nog niet.
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Van Aert geeft forfait voor het BK.
Ziekjes, jammer ik had hem graag in de ontsnapping gezien met Evenepoel en samen het peloton op afstand rijden.
Ziekjes, jammer ik had hem graag in de ontsnapping gezien met Evenepoel en samen het peloton op afstand rijden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend