Vrouwenwielrennen
Ze kan bij een andere ploeg veelvraat zijn (bij SD workx theoretisch trouwens ook), maar niet als dat betekent dat ze als enkeling moet koersen tegen SD workx + Trek. Het is redelijk onrealistisch om zoveel beter te zijn dan bv. combinatie Vollering/Reusser/van den Broek-Blaak of Brand/Balsamo/Backstedt/Deignan.
Laten we eerst eens zien wie er van ploeg verandert. Alles wat je noemt wil niet zeggen dat die blijven.bartdr schreef: ↑31 jul 2023 17:57 Ze kan bij een andere ploeg veelvraat zijn (bij SD workx theoretisch trouwens ook), maar niet als dat betekent dat ze als enkeling moet koersen tegen SD workx + Trek. Het is redelijk onrealistisch om zoveel beter te zijn dan bv. combinatie Vollering/Reusser/van den Broek-Blaak of Brand/Balsamo/Backstedt/Deignan.
Als je als enkeling goed genoeg bent is het best mogelijk dit team te verslaan, ze hebben inderdaad een groot kwaliteitsoverwicht, gelukkig compenseert (lees keldert) het tactische talent van dit team dit nagenoeg volledig. Helemaal niet onrealistisch dus.bartdr schreef: ↑31 jul 2023 17:57 Ze kan bij een andere ploeg veelvraat zijn (bij SD workx theoretisch trouwens ook), maar niet als dat betekent dat ze als enkeling moet koersen tegen SD workx + Trek. Het is redelijk onrealistisch om zoveel beter te zijn dan bv. combinatie Vollering/Reusser/van den Broek-Blaak of Brand/Balsamo/Backstedt/Deignan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blaak kun je wegstrepen: op leeftijd en mama, dat wordt geen absolute top meer.
Brand en Deignan ook richting pensioenleeftijd.
Reusser/Vollering is wel een heel sterk tandem.
Brand en Deignan ook richting pensioenleeftijd.
Reusser/Vollering is wel een heel sterk tandem.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk wel ja.
Aan de andere kant moeten die het ook nog bewijzen om dit niveau vast te houden cq uit te bouwen. Zie ook Ceylin del Carmen Alvarado, die werd ook een grotere toekomst voorspeld.
Aan de andere kant moeten die het ook nog bewijzen om dit niveau vast te houden cq uit te bouwen. Zie ook Ceylin del Carmen Alvarado, die werd ook een grotere toekomst voorspeld.
Maar wat had Ceylin al op de weg gepresteerd? Shirin heeft ook op de weg al mooie dingen laten zien.
Puck & Fem lijken wel heel veel talent te hebben en hun eerste stapjes op de weg lijken dit ook te bevestigen.
Alvarado heeft toch alleen maar verwachtingen gecreëerd uit haar prestaties in het veld.
Puck & Fem lijken wel heel veel talent te hebben en hun eerste stapjes op de weg lijken dit ook te bevestigen.
Alvarado heeft toch alleen maar verwachtingen gecreëerd uit haar prestaties in het veld.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt. Maar die veldprestaties hebben ook niet doorgezet na het WK. Dat had iedereen toch anders verwacht.