Trek
Ik twijfel momenteel ook nog : Trek 6.9 - Specialized tarmac sl4...... Geen gemakkelijke keuze. Beide goeie fietsen en beide merken bieden goeie garantie in geval van problemen. Specialized hanteert wel een heel strak prijsbeleid.
geen signatuur
ik heb tussen dezelfde frames getwijfeld. doorslag gaf dat Trek juist wat meer keuzes biedt in deze (H1/H2). Ik vooral geen mega blahoofd, en aangezien ik groot ben werd dat bij de SL4 al groot.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3
mocht je met cadans / snelheidsensor rijden, kan meespelen dat dit bij trek netjes is weggewerkt (net als de kabels trouwens, maar dat is bij specialized niet anders). nadeel van trek is de routing van de achterremkabel (rechts de bovenbuis in, links is logischer
bij trek zit zadelpen, stuurpen, plus alle lagers en bits en pieces bij het frame
bij trek zit zadelpen, stuurpen, plus alle lagers en bits en pieces bij het frame
lagers van bracket zaten er bij mij niet bij. rest wel.skimons schreef:mocht je met cadans / snelheidsensor rijden, kan meespelen dat dit bij trek netjes is weggewerkt (net als de kabels trouwens, maar dat is bij specialized niet anders). nadeel van trek is de routing van de achterremkabel (rechts de bovenbuis in, links is logischer
Inmiddels ver klaar met opbouwen dus tijd voor een fototje. Komen nog andere wielen in maar ik weet nog niet welke. Andere banden komen er ook op, maar eerst deze "op-rijden". En natuurlijk nog stuurlint.

Uploaded with ImageShack.us

Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, inclusief stuurlintselespeed schreef:Inmiddels ver klaar met opbouwen dus tijd voor een fototje. Komen nog andere wielen in maar ik weet nog niet welke. Andere banden komen er ook op, maar eerst deze "op-rijden". En natuurlijk nog stuurlint.
Welke maat is dit van frame, 58?
Laatst gewijzigd door tommymang op 30 dec 2011 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Maat van het frame is 62 (H1). De mogelijkheden die Trek biedt door H1 en H2 en H3 frames te bouwen waren voor mij doorslaggevend belang (ik ben 1,92 meter). Een lang balhoofd vind ik namelijk niet mooi. En met ietsje ouder worden (.....) moet ik gezien nekklachten toch ietsje rechter gaan zitten. En van een H1 kun je een H1,5 maken was mijn gedachte. En dan toch maar een balhoofd van 20 cm. Goed gedaan dan van Trek vind ik als jij schat dat het een 58'er frame is.

Het nieuwe speeltje van Radioschack Nissan Trek
Zou misschien nog mooier zijn met ander zadel en Sram Red groep.
geen signatuur
Prachtige fiets !!! Je zoekt nog wielen .selespeed schreef:Inmiddels ver klaar met opbouwen dus tijd voor een fototje. Komen nog andere wielen in maar ik weet nog niet welke. Andere banden komen er ook op, maar eerst deze "op-rijden". En natuurlijk nog stuurlint.
Ik heb bij mijn fietsenmaker een stel bondrager (=trek) zien staan in promotie .
Het systeem van mavic cosmic ,dus zo met een opzet stukje . Maar dan met witte spaken .
Weet niet meer hoeveel ze juist koste maar ze waren goedkoper dan die mavic .
http://bontrager.com/model/08259" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier hebben ze iets van weg ,maar deze zijn het niet (dit is het top model) .
Ze zijn er wel van afgezien ,jammer dat ik er geen info kan van vinden op het net .
- boswielrenner
- Forum-lid
in ieder geval een wit zadel en wit stuurlint zou mooier zijn. Ik begrijp de keuze voor Di2 wel, hoewel Sram Red optisch mooier is.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29