Wie kreeg op 9 juni jouw stem?
-
factanonverba
- Forum-lid
spannend....
Ik heb gistrere PvdA gestemt.
Ik had het graag financieel beter gekregen maar of dat na de uitslag nog gaat gebeuren met de VVD als grootste ik betwijfel het.
M`n huur en andere vaste lasten zullen de komende 3 jaar wel omhoog gaan ben ik bang
Ik had het graag financieel beter gekregen maar of dat na de uitslag nog gaat gebeuren met de VVD als grootste ik betwijfel het.
M`n huur en andere vaste lasten zullen de komende 3 jaar wel omhoog gaan ben ik bang
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- daniel1975
- Forum-lid HC
VVD dus toch nipt de grootste.
Wordt een lastige coalitie, jammer van al die PVV stemmers. Zonder de echt doordachte stemmers de disqualificeren vraag ik mij toch af hoeveel van die 1.5 miljoen stemmers er nu ECHT weten waar ze op gestemd hebben. Ben bang dat er heel veel on-onderbouwde anti stemmers zijn.
Heel nieuwsgierig hoe de onderhandelingen gaan lopen. CDA verwacht ik niet, dus toch een Paars+.
Wie gaat JPB opvolgen? Verhagen?
@Peter: daar zou ik niet te bang voor zijn, aangezien het beleid een groot mega-compromis wordt.
Wordt een lastige coalitie, jammer van al die PVV stemmers. Zonder de echt doordachte stemmers de disqualificeren vraag ik mij toch af hoeveel van die 1.5 miljoen stemmers er nu ECHT weten waar ze op gestemd hebben. Ben bang dat er heel veel on-onderbouwde anti stemmers zijn.
Heel nieuwsgierig hoe de onderhandelingen gaan lopen. CDA verwacht ik niet, dus toch een Paars+.
Wie gaat JPB opvolgen? Verhagen?
@Peter: daar zou ik niet te bang voor zijn, aangezien het beleid een groot mega-compromis wordt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat van die anderhalf miljoen Pvv stemmers kan ik zelf ook niet echt begrijpen.
Maarja de mensen horen allemaal maar het punt over integratie en daarom krijgt die denk ik zoveel stemmen.
Maarja de mensen horen allemaal maar het punt over integratie en daarom krijgt die denk ik zoveel stemmen.
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
ik vraag me af of de PVV stemmers op de PVV stemmen vanwege integratie. Dat punt heeft niet echt in de schijnwerpers gestaan deze campagne. Het ging vooral over de economie. En ik kan me niet herinneren wat de "grote Geert" daar precies over had te zeggen.
Live fast; die young. mijn blog
Niet in de schijnwerpers gestaan???
Ik volg het allemaal niet zo heel erg maar toen ik een flyer van de Pvv in de bus kreeg stond er groot op de voorkant iets over integratie en begon de flyer met integratie.
Dat punt van hem is trouwens wel een goed punt van hem maar toch zie ik in die vent een gemiddelde psychopaat met z`n geblondeerde haartjes.
Met z`n mannen op TV schaam ik me in ieder geval dat ik Limburger ben
Ik volg het allemaal niet zo heel erg maar toen ik een flyer van de Pvv in de bus kreeg stond er groot op de voorkant iets over integratie en begon de flyer met integratie.
Dat punt van hem is trouwens wel een goed punt van hem maar toch zie ik in die vent een gemiddelde psychopaat met z`n geblondeerde haartjes.
Met z`n mannen op TV schaam ik me in ieder geval dat ik Limburger ben
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- oldandslow
- Forum-lid
En nu zijn de rapen gaar. Binnen de kortste keren wordt er een coalitie uit de grond gestampt met VVD, PVV en CDA. Onder het mom dat het land bestuurd moet worden en dat in deze tijd harde maatregelen onontkoombaar zijn wordt er nog even flink uitgehaald. Alle concessies aan het partijprogramma zijn immers te verdedigen, in naam van het landsbelang. Dat de revenuen naar de grote ondernemingen gaan zal geen verrassing zijn als je je ogen open hebt gehouden tijdens de crisisbestrijding. Want naar wie ging de steun in de vorm van arbeidstijdverkorting? Niet naar de kleine ondernemer of ZZP'er, maar naar grote bedrijven. Die allemaal druk bezig zijn de productie naar China te verplaatsen.
Quote: In Nederland zijn geen arbeiders meer..
Klopt, wij zijn een handelsland en kenniseconomie. We gaan met zijn allen met de zelfde doos uit China schuiven, en subsidiëren onderzoek waarmee de grote bedrijven nog goedkoper kunnen produceren..in het buitenland. Als over een x aantal jaren het aantal welvarenden in Nederland zover is afgenomen dat de ondernemende MKB'ers die nu denken dat ze VVD moeten stemmen hun klanten naar de voedselbank zien verdwijnen komt misschien eens ooit het besef dat je moet zorgen dat je buurman het ook goed heeft, zodat hij kan besteden en bijdragen aan de economie. Maar het geld moet schijnbaar op een hoop geveegd worden, waar slechts enkelen bijkunnen.
Klopt, wij zijn een handelsland en kenniseconomie. We gaan met zijn allen met de zelfde doos uit China schuiven, en subsidiëren onderzoek waarmee de grote bedrijven nog goedkoper kunnen produceren..in het buitenland. Als over een x aantal jaren het aantal welvarenden in Nederland zover is afgenomen dat de ondernemende MKB'ers die nu denken dat ze VVD moeten stemmen hun klanten naar de voedselbank zien verdwijnen komt misschien eens ooit het besef dat je moet zorgen dat je buurman het ook goed heeft, zodat hij kan besteden en bijdragen aan de economie. Maar het geld moet schijnbaar op een hoop geveegd worden, waar slechts enkelen bijkunnen.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
@peter1981
Het integratie vraagstuk stond alleen bij Wilders op de kaart. De meeste anderen zwegen dit gewoon dood. Ze hadden, denk ik, niet zo'n zin in die discussie. Als limburger heb je nu het recht om je heel erg te gaan schamen. De PVV is de grootste in Limburg. Limburg mag nu dus officieus de meest achterlijke provincie van Nederland genoemd worden. Net zoals Almere een half jaar geleden de domste stad van Nederland werd. Daar moest ik me heel erg voor schamen als polderbewoner.
Het integratie vraagstuk stond alleen bij Wilders op de kaart. De meeste anderen zwegen dit gewoon dood. Ze hadden, denk ik, niet zo'n zin in die discussie. Als limburger heb je nu het recht om je heel erg te gaan schamen. De PVV is de grootste in Limburg. Limburg mag nu dus officieus de meest achterlijke provincie van Nederland genoemd worden. Net zoals Almere een half jaar geleden de domste stad van Nederland werd. Daar moest ik me heel erg voor schamen als polderbewoner.
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het valt mij wel op dat vooral de linkse hoek enorm in superlatieven redeneert. Ik snap dat niet helemaal.
En VVD, PVV en CDA is enorm onwaarschijnlijk, snap niet waar je dat vandaan haalt. PVV wil niet eens regeren, want dan moeten de concessies doen en dat willen ze niet na alle gespierde taal van de afgelopen jaren.
Met een Paars+ kabinet komt er echt wel een beleid met voor ieder wat wils.
En VVD, PVV en CDA is enorm onwaarschijnlijk, snap niet waar je dat vandaan haalt. PVV wil niet eens regeren, want dan moeten de concessies doen en dat willen ze niet na alle gespierde taal van de afgelopen jaren.
Met een Paars+ kabinet komt er echt wel een beleid met voor ieder wat wils.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
[quote="old&slow"]En nu zijn de rapen gaar. Binnen de kortste keren wordt er een coalitie uit de grond gestampt met VVD, PVV en CDA. Onder het mom dat het land bestuurd moet worden en dat in deze tijd harde maatregelen onontkoombaar zijn wordt er nog even flink uitgehaald. Alle concessies aan het partijprogramma zijn immers te verdedigen, in naam van het landsbelang. Dat de revenuen naar de grote ondernemingen gaan zal geen verrassing zijn als je je ogen open hebt gehouden tijdens de crisisbestrijding. Want naar wie ging de steun in de vorm van arbeidstijdverkorting? Niet naar de kleine ondernemer of ZZP'er, maar naar grote bedrijven. Die allemaal druk bezig zijn de productie naar China te verplaatsen.
Klopt, wij zijn een handelsland en kenniseconomie. We gaan met zijn allen met de zelfde doos uit China schuiven, en subsidiëren onderzoek waarmee de grote bedrijven nog goedkoper kunnen produceren..in het buitenland. Als over een x aantal jaren het aantal welvarenden in Nederland zover is afgenomen dat de ondernemende MKB'ers die nu denken dat ze VVD moeten stemmen hun klanten naar de voedselbank zien verdwijnen komt misschien eens ooit het besef dat je moet zorgen dat je buurman het ook goed heeft, zodat hij kan besteden en bijdragen aan de economie. Maar het geld moet schijnbaar op een hoop geveegd worden, waar slechts enkelen bijkunnen.[/quote]
Als de dingen die jij op noemt nou eens vaker op de buis verteld zouden worden dan maak je een breed publiek eindelijk eens wakker.
Ik denk dat veel mensen als ze gaan stemmen totaal geen flauw benul hebben met waar ze mee bezig zijn en vooral rechtsdenkenden, groepen die altijd al de macht gehad hebben, veel gebruik maken van die onwetendheid.
Klopt, wij zijn een handelsland en kenniseconomie. We gaan met zijn allen met de zelfde doos uit China schuiven, en subsidiëren onderzoek waarmee de grote bedrijven nog goedkoper kunnen produceren..in het buitenland. Als over een x aantal jaren het aantal welvarenden in Nederland zover is afgenomen dat de ondernemende MKB'ers die nu denken dat ze VVD moeten stemmen hun klanten naar de voedselbank zien verdwijnen komt misschien eens ooit het besef dat je moet zorgen dat je buurman het ook goed heeft, zodat hij kan besteden en bijdragen aan de economie. Maar het geld moet schijnbaar op een hoop geveegd worden, waar slechts enkelen bijkunnen.[/quote]
Als de dingen die jij op noemt nou eens vaker op de buis verteld zouden worden dan maak je een breed publiek eindelijk eens wakker.
Ik denk dat veel mensen als ze gaan stemmen totaal geen flauw benul hebben met waar ze mee bezig zijn en vooral rechtsdenkenden, groepen die altijd al de macht gehad hebben, veel gebruik maken van die onwetendheid.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="rob74"] De PVV is de grootste in Limburg. Limburg mag nu dus officieus de meest achterlijke provincie van Nederland genoemd worden. Net zoals Almere een half jaar geleden de domste stad van Nederland werd. Daar moest ik me heel erg voor schamen als polderbewoner.[/quote]
Oeps, en dan wordt er gezegd dat de PVV iedereen over 1 kam scheert...
Oeps, en dan wordt er gezegd dat de PVV iedereen over 1 kam scheert...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Komop zeg. Niet toevallig die mevrouw (toevallig met hoofddoek) op 't journaal gezien die ook gestemd had, in de 5e poging lukte het om goed te zeggen waar ze op gestemd had de PvdA... Als je de naam niet eens kunt onthouden hoor je wat mij betreft ook niet te stemmen... Maar goed als je op Wilders stemt dan geloof je nog in sprookjes. Kunnen we Limburg niet gewoon aan België geven?