Wat zijn jouw plannen voor morgen
Als het niet regent ben ik van plan om morgenvroeg weer eens een rondje te gaan rijden, +/- 50km. Het is al weer een paar weken geleden en ik ben wel benieuwd wat voor effect een griep van ruim twee weken heeft op mijn benen...
Giant TCR1
Raleigh Demarrage
Raleigh Demarrage
Het wordt volgens mij niet al te best weer het weekend, maar ja....
Op bezoek bij de schoonouders, dus wil mij een ander fietsgebied toch niet laten ontgaan.
Zaterdagmiddag wat Sinterklaas verplichtingen, dus hopelijk zaterdag vroeg en zondag vroeg wat km's maken
Ben in Drenthe dus moet wel lukken om een leuk ritje maken.
Dacht aan zoiets (via gpsies)
100km
Op bezoek bij de schoonouders, dus wil mij een ander fietsgebied toch niet laten ontgaan.
Zaterdagmiddag wat Sinterklaas verplichtingen, dus hopelijk zaterdag vroeg en zondag vroeg wat km's maken
Ben in Drenthe dus moet wel lukken om een leuk ritje maken.
Dacht aan zoiets (via gpsies)
100km
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Ik ga morgen ook een stukje naar het zuiden, maar Hoogeveen ga ik niet halen, vrees ik. Misschien nog een flyby op Strava?
Ik rijd een behoorlijk stuk richting het noorden volgens mij, dus wie weet. Waar ben jij voornemens langs te gaan?Walter G schreef:Ik ga morgen ook een stukje naar het zuiden, maar Hoogeveen ga ik niet halen, vrees ik. Misschien nog een flyby op Strava?
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Langs Assen naar Smilde, denk ik.
- plantagenet
- Forum-lid
Als het droog is een rondje via Heiloo en Heemskerk. Vanavond even een route uitgestippeld, goed voor 75 km.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Vrouw en kinderen vetrekken vanavond naar het zuiden voor carnaval. Papa gaat het weekend fietsen
Morgen zorg ik dat ik om 9.00 start aan de 60km versie van de Schwalbe toertocht vanuit Nunspeet. Rond een uurtje of 12 verwacht ik de fiets weer op het dak te zetten en dan over de veluwe richting Amerongen te rijden. Lunchen en dan de tracks van Amerongen, Rhenen, Kwintelooijen en Leersum rijden. Fiets poetsen, lekker eten, een herstelbiertje en op tijd naar bed want zondag wil ik eerst de Midwinterveldtoertocht van Gorssel rijden om daarna de tracks van Rijssen en Holten aan te doen. Zondagavond verwacht ik een beetje moe te zijn.
Morgen zorg ik dat ik om 9.00 start aan de 60km versie van de Schwalbe toertocht vanuit Nunspeet. Rond een uurtje of 12 verwacht ik de fiets weer op het dak te zetten en dan over de veluwe richting Amerongen te rijden. Lunchen en dan de tracks van Amerongen, Rhenen, Kwintelooijen en Leersum rijden. Fiets poetsen, lekker eten, een herstelbiertje en op tijd naar bed want zondag wil ik eerst de Midwinterveldtoertocht van Gorssel rijden om daarna de tracks van Rijssen en Holten aan te doen. Zondagavond verwacht ik een beetje moe te zijn.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- ophetkantje
- Forum-lid
Voornemen is woon werk, 20km heen, iets eerder ophouden en 100+ terug. Maar als ik het te koud krijg kort ik de terugweg toch wat in.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
i-mac
Morgen na het werk een rit voorzien van 80km. Gezien het mooie weer wil ik ervan profiteren. Deze morgen was het al genieten, met een paar graden erbij zal het misschien nog beter worden.