RABOBANK STOPT MET SPONSORING WIELRENNEN
-
- Forum-lid
In het Leidsdagblad staat een shockerende uitspraak van Merijn Zeeman (chef de mission NOC NSF) over het vertrek van Rabobank.
Dit is een harde maar noodzakelijke stap in de zuivering van de wielersport.
Natuurlijk moeten we oppassen dat dit niet ten koste gaat van de goeden.
Sporters als Marianne Vos mogen geen slachtoffer worden.
Goed dat Rabobank het benoemd. Ook de KNWU en het NOC NSF zullen verantwoordelijkheid nemen.
Kortom alle Rabo heren zijn dus kennelijk fout en mogen wel het slachtoffer worden?
Meer dan bizar als Merijn deze uitspraak echt heeft gedaan.
Goed dat Rabobank het benoemd. Ook de KNWU en het NOC NSF zullen verantwoordelijkheid nemen.
Kortom alle Rabo heren zijn dus kennelijk fout en mogen wel het slachtoffer worden?
Manman, doe eens niet zo zenuwachtig en maar schieten vanuit de heup... Hij had meteen een volledig rijtje moeten noemen? Jij doet nooit een bewering en om dat kracht bij te zetten of te verduidelijken noem je nog een voorbeeld??? Dan noem je altijd braaf het complete lijstje? Irritante interviews worden dat...tourpretendent schreef:In het Leidsdagblad staat een shockerende uitspraak van Merijn Zeeman (chef de mission NOC NSF) over het vertrek van Rabobank.
-
- Forum-lid
Als ik mijn menig kracht wil bij zetten zal ik er niet voor kiezen een mes in de rug van wie dan ook te zetten.litespeed schreef:Manman, doe eens niet zo zenuwachtig en maar schieten vanuit de heup... Hij had meteen een volledig rijtje moeten noemen? Jij doet nooit een bewering en om dat kracht bij te zetten of te verduidelijken noem je nog een voorbeeld??? Dan noem je altijd braaf het complete lijstje? Irritante interviews worden dat...tourpretendent schreef:In het Leidsdagblad staat een shockerende uitspraak van Merijn Zeeman (chef de mission NOC NSF) over het vertrek van Rabobank.
Door Marianne met name te noemen gaat hij in mijn ogen te ver. Noem niemand of iedereen de inclusief Rabo heren bijvoorbeeld.
zeer jammer, einde van een instituut. gesink postte onlangs nog een mooie foto van zijn eerste rabo clinic (met breukink als renner), dat (talent scouten, opleiden, breedtesport stimuleren) hebben ze ontegenzeggelijk voor elkaar gekregen.
ik denk dat er nog wel wat meer lijken uit de kast zullen komen, de komende tijd. het is niet aan ons om de moraalridder uit te hangen en te zeggen dat ze de sport ook hadden kunnen helpen schoonmaken, maar ik sluit me graag aan bij een eerdere post hier: indrukwekkende brief van millar.
vraag me af wat rabo gaat doen met dit lege gat. wellicht een schaatsteam?
ik denk dat er nog wel wat meer lijken uit de kast zullen komen, de komende tijd. het is niet aan ons om de moraalridder uit te hangen en te zeggen dat ze de sport ook hadden kunnen helpen schoonmaken, maar ik sluit me graag aan bij een eerdere post hier: indrukwekkende brief van millar.
vraag me af wat rabo gaat doen met dit lege gat. wellicht een schaatsteam?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alsof je daar je handen voor in het vuur durft te steken. Rondom namen als bijv Romme of Koss heeft ook altijd een zweem van doping gehangen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het volgende kan ook alleen maar in Nederland worden bedacht 
http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... iden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... iden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
-
- Forum-lid HC
En toch zijn er diverse auto race teams die het zo voor elkaar hebben gekregen om bv Le Mans te rijden
LOL, 125.000 euro toegezegd van het budget van 5 miljoen dat ze zoeken. En een toezegging is nog iets anders dan ook echt betalen als de acceptgiro op de mat valt. Leuk initiatief maar bijzonder naïef. Hoewel, naïef, ze weten het zelf ook wel, ze noemen het niet voor niets "een virtueel tientje" op hun website 

fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
ik ben ploegbaas
kom op timo jij ook!
http://www.wijkopendeploeg.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kom op timo jij ook!
http://www.wijkopendeploeg.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Do kin der mar druk mei weze