Over de wielersport en zijn beoefenaars.

RABOBANK STOPT MET SPONSORING WIELRENNEN

tourpretendent
Forum-lid

tourpretendent 20 okt 2012 21:40

In het Leidsdagblad staat een shockerende uitspraak van Merijn Zeeman (chef de mission NOC NSF) over het vertrek van Rabobank.

Dit is een harde maar noodzakelijke stap in de zuivering van de wielersport.
Natuurlijk moeten we oppassen dat dit niet ten koste gaat van de goeden.
Sporters als Marianne Vos mogen geen slachtoffer worden.
Goed dat Rabobank het benoemd. Ook de KNWU en het NOC NSF zullen verantwoordelijkheid nemen.

Kortom alle Rabo heren zijn dus kennelijk fout en mogen wel het slachtoffer worden?
Meer dan bizar als Merijn deze uitspraak echt heeft gedaan.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 20 okt 2012 22:22

tourpretendent schreef:In het Leidsdagblad staat een shockerende uitspraak van Merijn Zeeman (chef de mission NOC NSF) over het vertrek van Rabobank.

Goed dat Rabobank het benoemd. Ook de KNWU en het NOC NSF zullen verantwoordelijkheid nemen.

Kortom alle Rabo heren zijn dus kennelijk fout en mogen wel het slachtoffer worden?
Manman, doe eens niet zo zenuwachtig en maar schieten vanuit de heup... Hij had meteen een volledig rijtje moeten noemen? Jij doet nooit een bewering en om dat kracht bij te zetten of te verduidelijken noem je nog een voorbeeld??? Dan noem je altijd braaf het complete lijstje? Irritante interviews worden dat...

tourpretendent
Forum-lid

tourpretendent 20 okt 2012 23:04

litespeed schreef:
tourpretendent schreef:In het Leidsdagblad staat een shockerende uitspraak van Merijn Zeeman (chef de mission NOC NSF) over het vertrek van Rabobank.

Manman, doe eens niet zo zenuwachtig en maar schieten vanuit de heup... Hij had meteen een volledig rijtje moeten noemen? Jij doet nooit een bewering en om dat kracht bij te zetten of te verduidelijken noem je nog een voorbeeld??? Dan noem je altijd braaf het complete lijstje? Irritante interviews worden dat...
Als ik mijn menig kracht wil bij zetten zal ik er niet voor kiezen een mes in de rug van wie dan ook te zetten.
Door Marianne met name te noemen gaat hij in mijn ogen te ver. Noem niemand of iedereen de inclusief Rabo heren bijvoorbeeld.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 20 okt 2012 23:07

Je bent de enige in NL die vindt dat hij op deze wijze een mes in iemands rug steekt... Spijkers. Laag water.

skimons
Forum-lid

skimons 21 okt 2012 16:35

zeer jammer, einde van een instituut. gesink postte onlangs nog een mooie foto van zijn eerste rabo clinic (met breukink als renner), dat (talent scouten, opleiden, breedtesport stimuleren) hebben ze ontegenzeggelijk voor elkaar gekregen.

ik denk dat er nog wel wat meer lijken uit de kast zullen komen, de komende tijd. het is niet aan ons om de moraalridder uit te hangen en te zeggen dat ze de sport ook hadden kunnen helpen schoonmaken, maar ik sluit me graag aan bij een eerdere post hier: indrukwekkende brief van millar.

vraag me af wat rabo gaat doen met dit lege gat. wellicht een schaatsteam?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 21 okt 2012 17:14

Alsof je daar je handen voor in het vuur durft te steken. Rondom namen als bijv Romme of Koss heeft ook altijd een zweem van doping gehangen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 21 okt 2012 18:12

daniel1975 schreef:Alsof je daar je handen voor in het vuur durft te steken. Rondom namen als bijv Romme of Koss heeft ook altijd een zweem van doping gehangen.
Koss had dan ook nog als voordeel dat hij zijn eigen arts was... :mrgreen:

cliors
Forum-lid

Gebruikersavatar cliors 22 okt 2012 17:26

Het volgende kan ook alleen maar in Nederland worden bedacht ;)
http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... iden.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 22 okt 2012 18:29

En toch zijn er diverse auto race teams die het zo voor elkaar hebben gekregen om bv Le Mans te rijden

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 22 okt 2012 18:34

LOL, 125.000 euro toegezegd van het budget van 5 miljoen dat ze zoeken. En een toezegging is nog iets anders dan ook echt betalen als de acceptgiro op de mat valt. Leuk initiatief maar bijzonder naïef. Hoewel, naïef, ze weten het zelf ook wel, ze noemen het niet voor niets "een virtueel tientje" op hun website :lol:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

materialist
Forum-lid

materialist 22 okt 2012 19:05

ik ben ploegbaas

kom op timo jij ook!

http://www.wijkopendeploeg.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Do kin der mar druk mei weze

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 22 okt 2012 20:16