pffffff.... gelukkigmarconi schreef:........hele lange woordenstrijd......
........Hier laat ik het maar bij.
Olympische Spelen 2012
Oh, ja, jij bent degene die het helemaal geen verbetering vindt dat we drie renners hebben die in een top tien van een grote ronde kunnen rijdenmarconi schreef: Hopelijk staat er eens iemand op die het Nederlandse mannenwielrennen naar een hoger plan brengt. Hier laat ik het maar bij.

Ook mooi dat je lekker negeert dat Boom wel degelijk in de tegenaanval zou zijn gegaan, maar ja, karakterloze prutser die Boom. Kankert wel lekker zo selectief tv kijken met een vooropgestelde mening

t Is toch wat he?Dat 3 man in de top 10 KUNNEN rijden! Fantastisch voor een wielerland. Hoe vaak droegen die fantastische renners in de recente jaren een roze, gele of gouden jersey? Hoe vaak wonnen die fantastische renners een etappe? Hoe vaak een klassieker? Zonder buitenlandse renners in de Rabo ploeg kunnen ze beter gaan vissen.dc schreef:Oh, ja, jij bent degene die het helemaal geen verbetering vindt dat we drie renners hebben die in een top tien van een grote ronde kunnen rijdenmarconi schreef: Hopelijk staat er eens iemand op die het Nederlandse mannenwielrennen naar een hoger plan brengt. Hier laat ik het maar bij.![]()
Ook mooi dat je lekker negeert dat Boom wel degelijk in de tegenaanval zou zijn gegaan, maar ja, karakterloze prutser die Boom. Kankert wel lekker zo selectief tv kijken met een vooropgestelde mening

In de tegenaanval ZOU zijn gegaan. Welke tegenaanval ? Wel, dream on !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
t Valt niet mee he op een forum waar verschillende meningen geuit worden !rob74 schreef:pffffff.... gelukkigmarconi schreef:........hele lange woordenstrijd......
........Hier laat ik het maar bij.

Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Wat hij eigenlijk bedoelt is: ik wil dat jullie het erbij laten anders "dwingen" jullie mij om toch weer te reageren 
p.s.: let maar op, hier gaat hij ook weer op reageren

p.s.: let maar op, hier gaat hij ook weer op reageren

fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Nu Cancellara 'gekneusd' is, ...wie gaat achter Wiggins en Martin het brons pakken? Froome??rob74 schreef:JA,
Laten we het gewoon over de Spelen gaan hebben. Wie wint er woensdag?
Wiggo, Wiggo, Wiggo, Wiggo, Wiggo, Wiggo, Wiggo, Wiggo, Wiggo, Wiggo of toch Wiggo?
mis ik nog een kanshebber;)
Het Nederlandse mannen wielrennen is kut en Gesink is een prutsert!
-
- Forum-lid
Ik haal een sixpack en een zak chipseelcoz schreef:Het Nederlandse mannen wielrennen is kut en Gesink is een prutsert!
Do kin der mar druk mei weze
Vroeger waren dit de vrijdagmiddag topics maar nu moet je elke dag aan de chips.materialist schreef:Ik haal een sixpack en een zak chipseelcoz schreef:Het Nederlandse mannen wielrennen is kut en Gesink is een prutsert!
Nog meer fietsen om het er weer af te krijgen.