Voor al je afspraakjes

Voorkeursdatum forum toertocht

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 jun 2006 16:23

Ja tuurlijk kom ik in forum kleding, zelf kan ik geen fototoestel meenemen helaas, want m'n ouders hebben alles mee naar vakantie in Toscane.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 17 jun 2006 16:29

Mijn broer neemt wel zijn pocketdingetje mee. Past nog wel achterin. Ik heb trouwens geen forumtenue... (). Moet een beetje op de centjes letten... En als jullie wat geratel horen morgen, dan ben ik dat. Mijn Ultegra ketting is na 6000 km zijn einde nabij.. Gelukkig alleen op het grote blad (en die gaan we niet gebruiken denk ik).

ronengels
Forum-lid

ronengels 17 jun 2006 18:01

Helaas heb ook ik geen forumkleding. Maar ik ben van de partij. Tot morgen!
Harde wind is meestal tegen.

trudie
Forum-lid

trudie 17 jun 2006 19:22

Reken maar niet op mij

Ik heb de hele week rust gehouden (=niets gedaan). Vandaag weer "gewoon" gedaan, dus de dagelijkse bezigheden. Het voelt niet goed aan en mijn enkel is nog steeds dik.

Volgende keer beter.

debolle
Forum-lid

debolle 18 jun 2006 00:52

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 17 Juni 2006

Wel iedereen in zijn forum teneu he. (ik ben niet zo van die bovenstreepjes enzo) Ik zal wel een camera meenemen daar ik mijn camelbak wel achterop neem. wel leuk voor de rest.

ik ben benieuwd naar de foto's, allemaal veel plezier morgen en misschien komen we elkaar nog wel tegen met beiden groepen...
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 19 jun 2006 14:26

EDIT: de foto's zijn niet te linken: Bekijk ze op http://home.versatel.nl/s.r.beens/. De foto's staan in de volgorde van mijn verhaaltje hieronder.
De foto's. Broer had ze liever wat beter gezien (hij is zowat fotograaf), maar ze zijn wel leuk. Eerste twee foto's op de Posbank: tweede foto vlnr: Scottwilco, Marky, Ron Engels, Ponsteen en Amclassic-fan (onze MOD met Markie op zijn rug).
Volgende twee foto's op de Emmapyramide, de tweede met de zelfontspanner (vandaar de kwaliteit). Tweede van links is mijn broer (jammer dat zijn shirt niet goed te zien is (afbeelding van een gemene kat met een cassette als hart, Primal).
Al met al een hele mooie rit. Dwars over de Veluwe, van Ede naar Otterlo, over de verharde fietspaden van de Veluwe (mooie vergezichten). Op de Posbank hebben we eerst de klim gedaan van vorig jaar (zie foto), en vervolgens de klim over de wat grotere weg direct naar het restaurantje met terras. Uiteraard kwam onze junior amateur Amclassic beide keren als eerste boven, door twee keer een splijtende demarrage te plaatsen waar ik en mijn broer helemaal niet tegen opgewassen waren. Ook de anderen hebben zich kranig geweerd. Die amateurs leggen ons altijd op de pijnbank, maar goed, daar trainen ze ook voor, ze verdienen het. De prachtige Pinarello van Ron Engels heeft eindelijk de hoogtemeters gemaakt die hij verdient. 95,4 km in 3 uur 24 minuten met een gemiddelde van 28,6 km/uur. En dat was prima voor iedereen. Ook voor de gebroken duim van Amclassic; enig getintel in zijn vingers kon hem niet weerhouden af en toe de gaskraan vol open te draaien.
Thuisgekomen nog net het laatse half uur van de 24h van Le Mans gezien... Na de vakantie de volgende? En nu eindelijk in Limburg he...

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 19 jun 2006 14:57

Quote: Origineel geplaatst door ponsteen op 19 Juni 2006
Na de vakantie de volgende? En nu eindelijk in Limburg he...

Ja, idd, eindelijk, dan wil ik me wel als gids opwerpen.

Jammer dat het zo'n klein clubje is geworden, maar mooi dat jullie je vermaakt hebben.

ronengels
Forum-lid

ronengels 19 jun 2006 17:40

Prachtig weer, schitterende omgeving en aardige metgezellen. Hartelijk dank heren voor het wachten boven op de 'berg'. En Amclassic-fan, voor het 'gidsen'. Volgende keer doe ik zeker weer mee, als ik vrij heb tenminste. Om die reden moet ik het dan wel op z'n minst een paar maanden van te voren weten. (Heb ik ook nog tijd om die Pinarello wat lichter te maken).
Hier de route en het hoogteprofiel,begonnen in Ede, en rechtsom gefietst:

@Amclassic-fan:
Excuus voor de cross post. Verwijder gerust die andere in het deelnemersforum, in 'nog gefietst vandaag'.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 19 jun 2006 21:52

spinningfreak
Forum-lid

Gebruikersavatar spinningfreak 19 jun 2006 23:58

@ Ron
Heb je de route ook beschikbaar als track bestand? Kan ik hem nog een keertje nafietsen.

ronengels
Forum-lid

ronengels 21 jun 2006 01:51

Quoten: Origineel geplaatst door Spinningfreak op 19 Juni 2006

@ Ron
Heb je de route ook beschikbaar als track bestand? Kan ik hem nog een keertje nafietsen.

Ik probeer het je te mailen.

debolle
Forum-lid

debolle 21 jun 2006 03:15

toch weer even leuk om wat foto's te zien van de dag, volgende keer probeer ik er ook bij te zijn, leuk om de mensen wat beter te leren kennen ipv achter de PC!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

Plaats reactie