Forumlid gespot
vandaag een ATB-er gespot in de bossen van Dorst ( omg. Breda
) op het mtb parcours tussen 10-11.30uur... hoelaat weet ik niet precies, was met de club aan het trainen, naam kom ik ook niet zien, misschien was het gewoon een Fiets tenue van iemand die hem los heeft gekocht als dat kan!?

Quote: Origineel geplaatst door maus_1990 op 18 November 2006
misschien was het gewoon een Fiets tenue van iemand die hem los heeft gekocht als dat kan!?
Je kon , als het om de serie met Forumnaam ging , deze niet los kopen . Iedereen die er een kocht heeft zijn nick op de rug staan.
misschien was het gewoon een Fiets tenue van iemand die hem los heeft gekocht als dat kan!?
Je kon , als het om de serie met Forumnaam ging , deze niet los kopen . Iedereen die er een kocht heeft zijn nick op de rug staan.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quote: Origineel geplaatst door who cares op 18 November 2006
ja niet kunnen zien, was zelf oook gelijkertijd aan het trainen met de ploeg....
ja niet kunnen zien, was zelf oook gelijkertijd aan het trainen met de ploeg....

-
theriddler
- Forum-lid
en wie is dit? tijdens L-B-L 2006
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 29 November 2006
Who cares!
Who cares!
-
eddiebouncer
- Forum-lid
Grappig, ik kwam daar een half uur later overheen in Forumshirt+donkere rugzak op en een gast (eventjes ) in mn wiel. Maar ik zal het dus niet geweest zijn...
Mijn fiets is bezeten!