Hee Big Rosa,
Ik heb meer haar dan jij, maar ik denk dat we niet veel in leeftijd schelen....maar ik denk er niet aan om te golfen....brrrrrrrr, als ik al die ballen en bejaarden op zondagochtend op Ockenburg zie lopen met hun rollator vol golftassen .....
Shimano / Campagnolo
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 28 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door cornelis op 28 September 2006
De hamvraag aan oudere mannen: golf jij al of heb je nog steeds sex?
Gelukkig zitten er hier geen oudere mannen op het forum! dus......................
oh ja er zit er wel een op maar die is niet oud maar belegen,heej Marconi! kom nou eens met je donder van die Golfbaan af je vrouw wacht met het eten, is al weer de 4e keer deze week dat het koud staat te worden. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je op tijd thuis moet zijn nondejeu luister toch eens naar je vrouw.
Oud belegen! Beetje kazig, dat wel. snuf snuf ! Ik golf niet. Helaas! Mijn buurman ging altijd golf spelen en beloofde mij het te leren als ik gepensioneerd was. Nou, 1 jaar voor mijn pensionering overleed hij vanwege een gebarsten aorta!Toffe vent , maar helaas, hij haalde niet eens de 65! Dus blijf ik maar fietsen langs de golfvelden bij Rhoon. Vandaag nog 62 km gereden. Geen bal aan!
Quoten: Origineel geplaatst door cornelis op 28 September 2006
De hamvraag aan oudere mannen: golf jij al of heb je nog steeds sex?
Gelukkig zitten er hier geen oudere mannen op het forum! dus......................
oh ja er zit er wel een op maar die is niet oud maar belegen,heej Marconi! kom nou eens met je donder van die Golfbaan af je vrouw wacht met het eten, is al weer de 4e keer deze week dat het koud staat te worden. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je op tijd thuis moet zijn nondejeu luister toch eens naar je vrouw.
Oud belegen! Beetje kazig, dat wel. snuf snuf ! Ik golf niet. Helaas! Mijn buurman ging altijd golf spelen en beloofde mij het te leren als ik gepensioneerd was. Nou, 1 jaar voor mijn pensionering overleed hij vanwege een gebarsten aorta!Toffe vent , maar helaas, hij haalde niet eens de 65! Dus blijf ik maar fietsen langs de golfvelden bij Rhoon. Vandaag nog 62 km gereden. Geen bal aan!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 28 September 2006
lol, je bent duidelijk niet op de hoogte van het huidige academische klimaat op de technische universiteiten.
Dat is toch wat hij just bedoelt amclassic-fan ,als jij daar studeert zal het niveau waarschijnlijk niet zo hoog liggen he
Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 28 September 2006
lol, je bent duidelijk niet op de hoogte van het huidige academische klimaat op de technische universiteiten.
Dat is toch wat hij just bedoelt amclassic-fan ,als jij daar studeert zal het niveau waarschijnlijk niet zo hoog liggen he
Nee sorry verkeerd ik bezie het zo
Nee sorry verkeerd ik bezie het zo
iemand die een ander zo beledigd kan je maar beter kwijt zijn... Ik dacht dat we hier op het forum waren om elkaar te helpen als allemaal fietsliefhebbers en 'pseudo'vrienden....en elkaar te dollen in het cafe.... maar dit gaat mijn pet te boven. Zeker als Raff claimed een academische achtergrond te hebben. Zo iemand die zo met mensen omgaat zou ik niet als mijn collega willen hebben.
nulla tenaci invia est via
Zo, dat is eruit. kunnen we dan nu weer over Campa en Shima ouwehoeren? Ik begin het haast te missen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Raff op 28 September 2006
Een partij met grote onzin.....
Slap gelul. Wees een vent en kom dan ook niet over een paar weken weer terug, onder deze of een andere naam.
Een partij met grote onzin.....
Slap gelul. Wees een vent en kom dan ook niet over een paar weken weer terug, onder deze of een andere naam.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Heeft dat hier betrekking op?http://www.onderwijsmoetbeter.nl/docs/g ... aartdeling