Alles over vakanties op én met de fiets

Hoe wat en waar bij de Dolomietenmarathon?

pinarello
Forum-lid

pinarello 14 jul 2008 20:29

[quote="vip32"]maak je na een deelname meer kans in de loting van het jaar daarop, of wordt daar geen rekening mee gehouden?[/quote]

Jawel, maar moet je eerst 10x hebben meegedaan.

abort
Forum-lid

abort 14 jul 2008 22:01

Ik heb een filmpje over de Maratona geupload naar Youtube, het filmpje is hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=vshZoID6NJo

Veel kijkplezier...

abort
Forum-lid

abort 14 jul 2008 22:35

Nee, ik heb de Pantani gedaan en afgezien op de Mortirolo die dag..... Moet je ook eens doen, da's pas feest.... Heeft trouwens weinig meer met fietsen te maken, maar dat is mijn mening, dat ding hebben ze gewoon te steil gemaakt !!

Dat pakje is van de leverancier van die fiets van me, is een geste van me richting de eigenaar van die fiets zaak in Bilthoven ivm de goede service die ik gehad heb.....

martijntijn
Forum-lid

Gebruikersavatar martijntijn 14 jul 2008 23:06

@abort, mooi filmpje!! Het haalt de herinneringen van 2 weken geleden weer helemaal naar boven!
Welke tijd heb je neergezet? Ik heb in de Dolomieten getraind en als afsluiting van training voor de Marmotte de Dolomieten Marathon volbracht met een eindtijd van 6u17min, ging lekker, maar niet volle bak gereden. Dat heb ik bewaard voor La Marmotte, haha.

abort
Forum-lid

abort 14 jul 2008 23:26

5 uur 35 en een paar seconden ....... De limiet voor het 1e vak is 5 uur 35 en 0 seconden.....Maar wel lekker gereden, 19 minuten van mijn tijd in 2008 afgehaald....

Maar http://www.youtube.com/watch?v=vshZoID6NJo maakt veel goed als ik er maar vaak genoeg naar kijk....

sampitzalis
Forum-lid

sampitzalis 18 jul 2008 11:00

of het de maori-massage (hotel Arkadia) de dag tevoor was of dat ik (startnummer in de 6000) de hele dag op mijn cyclovriendje (startnummer in de 1000) kon jagen: uiteindelijk officieel 5 uur 53, gelukkig niet 6 uur en 1 seconde, dat is zo erg :) - in het begoin is het ongelofelijk filerijden en snappen velen het concept 'rechts rijden als je langzaam rijdt en links rijden als je in wilt halen' niet - wel leuk dat op de rugnummers steeds de namen staan, dus je kunt de man voor je steeds even bij naam aanspreken: Marco, per favore en grazie! kwam ook sympathieker over daardoor - ik snap alleen niet hoe mijn ook in andere cyclo's altijd betrouwbare Polar 5 uur 42 pure fietstijd aan kan geven (plus twee minuten hoogstens bidons bijvullen) en de uiteindelijke netto tijd vanaf de mat dus 5 uur 53 aangeeft - hoe dan ook: dik tevreden, want ik greep mijn vriendje in de afdaling van de Giau, een leven op dood-afdaling als je aan het jagen bent, heerlijk, doet je beseffen dat je leeft, of is het: overleeft? volgend jaar weer! superweek gehad, met de zondag ervoor de GF Marco Pantani (pas echt hogeschool!!!!!) en tussendoor op het allerlichtste verzetje (herstellen, niet trainen!!!) de Tre Cime en stukjes Stelvio en een makkelijkje kant van de Mortirolo
Geheimtipp voor juli 2011: http://www.montegrappachallenge.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie