Gewicht Dogma
-
klaas-kippegaas
- Forum-lid
al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alsof een Easton afgemonteerde, overdreven sloping Wilier met teveel spacers mooi is?
(lees: smaken verschillen)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
klaas-kippegaas
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Alsof een Easton afgemonteerde, overdreven sloping Wilier met teveel spacers mooi is?
LOL, hap, hap, hap
maar je hebt helemaal gelijk, ieder zn ding en laat wokkel-fietsen met zuurstok-blauwe details en zilvere stuurlinten mij nou net een brug (lees : gay-uiting) te ver zijn
-
nieuweling
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Alsof een Easton afgemonteerde, overdreven sloping Wilier met teveel spacers mooi is?
Ja! Dat is mooi.
- daniel1975
- Forum-lid HC
klaas-kippegaas schreef:Daniel1975 schreef:Alsof een Easton afgemonteerde, overdreven sloping Wilier met teveel spacers mooi is?
LOL, hap, hap, hap
maar je hebt helemaal gelijk, ieder zn ding en laat wokkel-fietsen met zuurstok-blauwe details en zilvere stuurlinten mij nou net een brug (lees : gay-uiting) te ver zijn
Ach, als jij er lol in hebt om mensen op een vervelende manier op stang te jagen moet je dat vooral doen. Plagen mag altijd, maar jouw toontje hier is mateloos vervelend en mist ook enig respect naar mensen die dit wel mooi vinden. Lees dit topic dan gewoon niet.
Geeft verder niet hoor, zegt verder genoeg over Klaas.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
klaas-kippegaas
- Forum-lid
nou, nou, nou, niet zo op je tenen getrapt zeg!
mijn 1e reactie was gewoon met een dikke knipoog bedoeld en ik klaag ook niet over je off-topic commentaar op mn Wilier....
zoals je zelf zegt, smaken verschillen, maar op een openbaar forum/topic mogen ook mensen die iets niet mooi vinden reageren toch?!
mijn 1e reactie was gewoon met een dikke knipoog bedoeld en ik klaag ook niet over je off-topic commentaar op mn Wilier....
zoals je zelf zegt, smaken verschillen, maar op een openbaar forum/topic mogen ook mensen die iets niet mooi vinden reageren toch?!
-
nieuweling
- Forum-lid
En op een openbaar forum mag ook een forummer, een andere forummer een klootzak vinden 
ps: die pinarello is gewoon mooi. Alleen die most stickers niet.
ps: die pinarello is gewoon mooi. Alleen die most stickers niet.
Uiteindelijk telt voor veel mensen natuurlijk dat hij mooi en duur is. Het is óók een statussymbool. Zelf keek ik ook iets beter naar deze fiets die hoog boven andere fietsen in de winkel hing. En dat ze de prijs nog net op E. 9.999,- hadden weten te houden fascineerde.